May 2024 09 / پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۵۲۵۴
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
0
صید ماهی در خلیج فارس به صورت چهار فصل و آخرین دریابست مربوط به سال ۹۴ است که در آن سال "دریابست" مدت ۲۸ روز ادامه داشت.
پول‌نیوز - عضو هیات مدیره اتحادیه صیادان استان بوشهر می‌گوید: باتوجه به موضوع دریابست؛ صیادان بوشهری خواستار آن شدند که در طول تعطیلی صید حق بیمه آنها پرداخت شود و همچنین صیادان استان‌های همجوار هم اجازه صید نداشته باشند.

محمد کارگر، عضو هیات مدیره اتحادیه صیادان استان بوشهر گفت: بنا به مصوبه‌ای که روز گذشته در جلسه‌‌ی مسئولان شیلات، مسئولان سیاسی و امنیتی و نمایندگان صیادان به تصویب رسید، صید ماهی از خلیج فارس تا شروع فصل صید میگو متوقف شد.

وی عنوان کرد: صید میگو همه ساله در فصل تابستان شروع می‌شود و تاریخ آن هم پس از تحقیقاتی که توسط کارشناسان شیلات انجام می‌شود؛ اعلام می‌شود.

او ادامه می‌دهد: صید ماهی در خلیج فارس به صورت چهار فصل و آخرین دریابست مربوط به سال ۹۴ است که در آن سال "دریابست" مدت ۲۸ روز  ادامه داشت.

این فعال کارگری به خواسته‌های صیادان بوشهری برای قبول دریابست اشاره کرد و گفت: صیادان بوشهری جهت قبول دریابست خواسته‌هایی را مطرح کردند.

کارگر در همین رابطه افزود: خواسته نخست صیادان بوشهری مربوط به پرداخت حق بیمه‌ در مدت تعطیلی صید و  دیگر خواسته آنها توقف صید در استان‌های همجوار است.
برچسب ها: خلیج فارس ، بوشهر ، ماهی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: