April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۵۴۹۴
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
0
پول‌نیوز - نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد به تشریح دستور کار هفتمین دور از مذاکرات ژنو با محوریت حل بحران سوریه پرداخت.

الکسی بروداوکین، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد اعلام کرد که در نشست آتی ژنو، دو موضوع مبارزه با تروریسم و اصلاحات در قانون اساسی در دستور کار قرار دارد.

وی پس از ملاقات با استفان دی میستورا، نماینده سازمان ملل متحد در امور سوریه گفت: دو موضوع اصلی در دستور کار قرار دارد. موضوع نخست پیوند دادن تلاش‌های دولت و نیروهای جناح مخالف در راستای مبارزه با گروه‌های تروریستی نظیر داعش و جبهه النصره است.

این مقام روسی در ادامه تصریح کرد: دومین موضوعی که در دستور کار هفتمین دور از نشست‌های ژنو قرار دارد، مرور و بررسی اصلاحات محتمل در قانون اساسی است.

بروداوکین گفت: این‌ها مسائلی کلیدی در مقایسه با سایر موضوعات در راستای تحقق سازش در سوریه هستند.

در همین حال، نماینده سازمان ملل متحد در امور سوریه نیز به تازگی اظهار کرد که ملاقات‌هایی مفید با نمایندگان پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد داشته است.

دی میستورا همچنین امروز (دوشنبه) با هیأتی از نمایندگان دولت دمشق به ریاست بشار جعفری، نماینده سوریه در سازمان ملل متحد ملاقات داشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: