May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ایران پس از برجام به بازارهای جدید قیر در شرق آسیا و آفریقا راه یافته استپول‌نیوز - مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد با بیان اینکه پس از برنامه جامع اقدام مشترک(برجام)، صادرات به بازارهای جدید در شرق آسیا و آفریقا آغاز شده است، گفت: پس از این، فروش قبد به واسطه ها انجام می شد اما اکنون به صورت مستقیم به خریداران اصلی فروخته می شود.

«فریدون درویش زاده» امروز در مجمع عمومی سالیانه بیان داشت: امضای قراردادهای بلندمدت فروش به خریداران، باعث دستیابی به بازارهای مطمئن و پایدار در سایر کشورها می شود.

وی اضافه کرد: در گذشته، بازار سنتی فروش قیر در هند و جنوب آسیا بود، اما اکنون صادرات به بازارهای جدید در آفریقا و شرق آسیا انجام می شود.

وی با بیان اینکه اکنون در برخی کشورها به تامین کننده اصلی قیر آنها تبدیل شده ایم، به افرایش صادرات قیر اشاره کرد و ادامه داد: پس از برجام، توانستیم بزرگترین محموله قیر تاریخ کشور را در بنادر جنوب کشور بارگیری و صادر کنیم.
منبع: ایرنا
برچسب ها: شرکت نفت ، پول نیوز ، قیر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: