کد خبر: ۲۳۶۳۰۶
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
0
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین همراهی و کمک دولت برای سرمایه گذاری در صنعت ICT کشور توسط شرکت مخابرات ایران را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و گفت:ما بعنوان بخشی از سهامداران شرکت مخابرات ایران حاضریم هر گونه حمایت و کمکی را انجام دهیم تا طرح های توسعه ای شما محقق شود.
رونمایی از دستاوردهای شرکت مخابرات ایران
پول‌نیوز - با حضور وزیر ارتباطات، معاونان وی و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از دستاوردهای شرکت مخابرات ایران در فاز سوم شبکه ملی اطلاعات رونمایی شد.

به گزارش گروه ارتباطات پول‌نیوز، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آیین رونمایی و افتتاح فاز سوم شبکه ملی اطلاعات که در مرکز شهید بهشتی مخابرات منطقه تهران صبح امروز دوشنبه ۲۶ تیر ماه برگزار شد گفت: از زمانی که شرکت مخابرات ایران موضوع شبکه ملی اطلاعات را در زمره اولویت های اول خود قرار داد ، مطمئن شدم که این شبکه کامل خواهد شد.

دکتر واعظی با اشاره به اقدامات ارزنده شرکت مخابرات ایران در زمینه ایجاد و راه اندازی سیستم مانیتورینگ اظهار داشت: آینده بسیار خوبی پیشروی شما قرار دارد و کار فوق العاده ای را به انجام رسانیده اید که بیشترین بهره و استفاده را نصیب شما و کاربران خواهد کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران در بحث IP از وضعیت خوبی برخوردار است تصریح کرد، شما برای تکمیل و تسریع در روند ارایه خدمات ایجاب می کند همواره همگام با گسترش فناوری های جدید طرح و برنامه های متعدی داشته باشید و رجا واثق دارم در بدنه مخابرات ، مدیران وکارکنان متخصص وخوبی داریم.

دکتر واعظی با تاکید بر ضرورت تهیه بسته های متنوعی از سرویس های خدمات برای سبد خانواده ها اظهار داشت: مردم به خدمات شما نیاز دارند و شرایط برد برد زمانی محقق می شود که با کاهش قیمت و افزایش و تنوع سرویس در بازار پر رونق IT کشور نقش موثر و پررنگی ایفا کنید.به این نحو که بسته های متنوع مورد نظر باید شامل مجموعه ای از سرویس های صوت ودیتا باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین همراهی و کمک دولت برای سرمایه گذاری در صنعت ICT کشور توسط شرکت مخابرات ایران را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و گفت:ما بعنوان بخشی از سهامداران شرکت مخابرات ایران حاضریم هر گونه حمایت و کمکی را انجام دهیم تا طرح های توسعه ای شما محقق شود.

وی خاطر نشان کرد: به اندازه سهم ۴۰ درصدی سهام خود معتقدم عرصه ارتباطات و فناوری های اطلاعات به سرمایه گذاری مستمر نیاز دارد چراکه سرعت تغییرات به شدت رو به تزاید است و سرمایه گذاری های انجام گرفته شده بطور یقین هم برای مردم و هم برای سهامداران نتایج خوبی را به ارمغان خواهد آورد.

دکتر واعظی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را بعنوان پلی ارتباطی میان مردم و شرکت های حوزه ICT قلمداد کرد و افزود: برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد تا از سویی به مردم فشار وارد نشود و از سویی با آینده نگری، شرکت مخابرات ایران نیز بتواند در عرصه سرمایه گذاری ها با اطمینان خاطر حرکت کند.

وزیر ارتباطات در پایان سخنان خود ضمن اعلام آمادگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای هر گونه اقدامات حمایتی از شرکت مخابرات ایران ، شرکت افرانت و همچنین سایر مناطق مخابراتی سراسر کشور تقدیر کرد.

شایان ذکر است در این مراسم که با حضور مدیران ارشد وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران انجام شد، پس از سخنرانی و ارایه گزارش اقدامات انجام گرفته شده توسط مسئولان شرکت مخابرات ایران از دستاوردهای شرکت مخابرات ایران در فاز ۳ شبکه ملی اطلاعات از جمله در این مراسم ، سامانه کیفیت شبکه سرویس( QOS) و سامانه سنجش کیفیت تجربه مشتریان(QOE) و سالن جدید ناک دیتا با حضور وزیر ارتباطات، رونمایی شد.

همچنین در این مراسم، پروژه های ایجاد دسترسی برای کاربران و گسترش چرخه کسب وکار وفراهم کردن زیرساخت تولید محتوا در بستر شبکه ملی اطلاعات و دیتا سنتر شرکت افرانت در مرکز مخابراتی شهید بهشتی نیز، مورد بهره برداری و رونمایی قرار گرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: