کد خبر: ۲۳۶۳۵۸
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
0
مرکز تجارت ترکیه در تهران مرکز عرضه کالا به مصرف کنندگان نیست بلکه بستری برای تعامل بیشتر تجار و فعالان اقتصادی بین دو کشور و رایزنی در حوزه های مختلف به ویژه تجارت، سرمایه گذاری و غیره است.
مرکز تجاری ترکیه در تهران مرکز بازاریابی کالاهای ترکپول‌نیوز - معاون توسعه بازارهای صادراتی سازمان توسعه تجارت با بیان این که مرکز تجارت ترکیه در تهران مرکز عرضه کالا به مصرف کنندگان نیست در عین حال بازاریابی محصولات ترک در ایران را یکی از اهداف این مرکز اعلام کرد.

معاون توسعه بازارهای صادراتی سازمان توسعه تجارت گفت: مرکز تجارت ترکیه در تهران مرکز عرضه کالا به مصرف کنندگان نیست بلکه بستری برای تعامل بیشتر تجار و فعالان اقتصادی بین دو کشور و رایزنی در حوزه های مختلف به ویژه تجارت، سرمایه گذاری و غیره است.

میرهادی سیدی که در مصاحبه با رادیو سخن می گفت افزود: البته ناگفته نماند برخی از اقلام تولیدی کشور ترکیه بصورت محدود به عنوان نمونه در مرکز مورد نظر نمایش داده می شود ولی برای فروش نیست.

وی اظهارداشت: مرکز تجارت ترکیه در تهران با هدف تسهیل تجارت، بازاریابی، سرمایه گذاری، انتقال تکنولوژی و مواردی این دست راه اندازی شده است.

معاون توسعه بازارهای صادراتی سازمان توسعه تجارت گفت:ایران نیز دارای مراکز مشابه ای در سایر کشورهای جهان به ویژه در ترکیه است.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به شرایط نابرابر تولید پوشاک بین ایران و ترکیه آیا لزومی به بازاریابی در این حوزه وجود دارد، افزود: فعالیت های بازاریابی دربین کشور های مختلف جهان انجام می شود و یک اقدام متقابلی است.

سیدی ادامه داد: براساس مصوبه سال گذشته وزارت صنعت، معدن و تجارت برندهای خارجی موظف به ایجاد نمایندگی و تولید بخشی از محصولات خود در داخل کشور هستند.

وی گفت: تولید کالا از سوی برندهای خارجی در ایران با سهم 20 درصدی آغاز و به مرور به عدد 50 درصد خواهد رسید.

معاون توسعه بازارهای صادراتی سازمان توسعه تجارت ایران افزود: این مصوبه مشمول شرکت های خارجی است که صادرات کالا به ایران را در دستور کار دارند.

وی اضافه کرد: تمهیدات مورد اشاره با هدف همکاری و تعامل بیشتر صنعت پوشاک داخلی با برندهای خارجی بویژه ترکیه طرح ریزی شده است.

سیدی گفت: تعامل بیشتر با جهان و همکاری مشترک با صاحبان برندهای معروف در دنیا از مزیت های فراوانی مانند انتقال تکنولوژی، سبک مدیریت های جدید، بهره گیری از فناوری های روز، ارتقای کیفیت، کاهش هزینه های تولید، قیمت رقابتی، رونق صادرات، اشتغال، توسعه سرمایه گذاری و غیره برخوردار است.
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: