May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۶۴۱۵
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
0
مجلس با 142 رای موافق، 35 رای مخالف و 6 رای ممتنع از مجموع 235 نماینده حاضر با تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها موافقت کردند.
تحقیق و تفحص مجلس از نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه هاپول‌نیوز - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 142 رای موافق با تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها موافقت کردند.

نمایندگان در جلسه علنی امروز - سه شنبه - مجلس با 142 رای موافق، 35 رای مخالف و 6 رای ممتنع از مجموع 235 نماینده حاضر با تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها موافقت کردند.

بررسی علل افزایش بی رویه قیمت حامل های انرژی در کشور، بررسی عملکرد و چگونگی هزینه کرد منابع، بررسی نحوه و مقدار پرداخت سهم تولید از منابع و بررسی اجزا کامل قانون حمایتی هدفمند کردن یارانه ها از محورهای این تحقیق و تفحص است.

نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس به عنوان طراح این تقاضا گفت:تعدادی از نمایندگان ششم دی ماه 95 تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی عملکرد سازمان هدفمندی کردن یارانه ها و علل ناموفقیت در هزینه کرد صحیح منابع را تهیه کردند و بنا شد که این تقاضا با عنوان تحقیق و تفحص از نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها به مجلس ارائه شود.

وی افزود: این تحقیق و تفحص در راستای شفاف سازی انجام می شود و همه سلایق سیاسی آن را امضا کرده اند.

وی، بررسی علل افزایش بی رویه قیمت حامل های انرژی، بررسی عملکرد و چگونگی هزینه کرد منابع، بررسی نحوه و مقدار پرداخت سهم تولید از منابع و بررسی اجزا کامل قانون حمایتی هدفمند کردن یارانه ها از جمله مسکن را از اهداف این تقاضای تحقیق و تفحص دانست.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: