تلاش مجموعه صنعت نفت برای بهبود شرایط زندگی مردم در مناطق نفتیپول‌نیوز - رکن‌الدین جوادی در سومین همایش مسوولیت‌های اجتماعی اظهارداشت: هدف گذاری ما این است که آنچه که طی یک قرن گذشته در صنعت نفت جاری بوده سازمان یافته شود و فرهنگ تعامل با ذی نفعان نهادینه شده و مسوولیت اجتماعی در نفت به عنوان بخشی از وظایف سازمانی مطرح شود.

وی با بیان اینکه پیشنیه تعامل صنعت نفت و فعالیت های اجتماعی به روزهای اول ایجاد این صنعت باز می گردد تصریح کرد: طی یک قرن گذشته زمانی که این صنعت نوپا بود با ایجاد خدمات شهری و راه توانست علاوه بر ماموریت سازمانی خود منجر به بهتر شدن شرایط زندگی در شهرهایی مثل آبادان شود. و به این ترتیب توانست بستر آن را برای فعالیت خود نیز فراهم کرده و محیط پیرامونی نیز از مزایا و امکانات بهتری برخوردار شود.

جوادی افزود: امروز وقتی بحث فعالیت اجتماعی مطرح می شود زاوایای متعددی از این فعالیت تعریف می شود چرا که اولین بعد منافع فعالیت اجتماعی که از قبل فعالیت نفتی انجام می شود صاحبان اصلی این فعالیت را منتفع خواهد کرد و همچنین برای مردم فواید فراوانی به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: ما به عنوان صنعتی بزرگ زمانی که فعالیتی توسعه را در منطقه ای آغاز می کنیم مجموعه از مزایا و مسایل برای مجموعه ساکنین فراهم می کنیم که اولین آن آلودگی و ایجاداختلاف طبقاتی است .

همچنین ممکن است فعالیت های ما آلودگی صوتی نیز به دنبال داشته باشد بنابراین برای اینکه بتوانیم صنعت را مناسب توسعه دهیم و کشور و مردم نیز از آن بهره ببرند باید به نحوی فعالیت داشته باشیم که فضای پیرامون پذیرا ما باشد و شرایط زندگی را  برای مردم آن منطقه نیز بهبود دهیم.

معاون وزیر نفت گفت: در 4 سال گذشته تلاش کردیم که در طرح های عمرانی مناطق نفت خیز فعالیت هایی داشته باشیم و با حمایتی که از سازمان ها داریم شرایط زندگی مناطق نفتی را بهبود دهیم. به این ترتیب که ما با تامین منابع مالی برای ساخت و عمران در این مناطق مبادرت می کنیم.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: