May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۶۴۶۵
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳
0
هلاکت 2‌ قاچاقچی و کشف 108 ‌کیلوگرم مواد مخدر در تایبادپول‌نیوز - ماشاءالله جان‌نثار فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی گفت: مرزبانان هنگ تایباد موفق شدند در عملیاتی قاطعانه دو قاچاقچی مسلح را به هلاکت رسانده و مقادیری مواد‌مخدر و سلاح و مهمات را کشف کنند.

وی افزود: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد‌مخدر و انسداد مرز‌، مرزبانان این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و نیز رصد شبانه‌روزی مرزهای خراسان رضوی، طی دو عملیات جداگانه با سوداگران مرگ درگیر شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی اضافه کرد: در این درگیری مرزبانان با تسلط و هوشیاری کامل، موفق شدند دو قاچاقچی مسلح را به هلاکت رسانده و یک نفر قاچاقچی را نیز دستگیر کنند و مابقی آنها به آن سوی مرز متواری شدند.

جان‌نثار بیان کرد: مرزبانان هنگ تایباد موفق شدند در پاکسازی محل‌های درگیری 108‌ کیلوگرم انواع مواد‌مخدر از نوع هروئین فشرده و پودری‌، تریاک و حشیش و نیز سه قبضه سلاح جنگی کلاش و کلت به همراه مهمات مربوطه و تجهیزات فنی آن‌ها را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی گفت: امروز مرزبانان خراسان‌رضوی با توکل به خدا و ائمه(ع) و تلاش‌های شبانه‌روزی توانسته‌اند امنیت پایداری را در مرزهای این استان ایجاد کنند، بنابراین، قاچاقچیان مواد‌مخدر بدانند با حضور این سخت‌کوشان عرصه امنیت و ایثار‌، مرزهای خراسان رضوی برای فعالیت آنها ناامن است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: