May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۶۶۶۲
۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
0
پول‌نیوز - دبیر هیئت نظارت بر انتخابات نظام پزشکی تهران تاکید کرد: رأی دادن در مراکز درمانی غیرخصوصی یا نهادهای دولتی غیر عمومی و همچنین به صورت تجمیعی در انتخابات نظام پزشکی تخلف است.

دکتر حمید عزیزی ضمن اشاره به  فراهم شدن امکان رأی گیری الکترونیکی در این دوره از انتخابات نظام پزشکی، اظهار کرد:  در کنار این فرصت ممکن است برخی مراکز درمانی غیرخصوصی مانند بیمارستانهای دولتی وابسته به ارگانهای مختلف یا نهادهای عمومی غیردولتی که تعداد زیادی پزشک دارند فراخوان دهند و پزشکان را برای رأی دادن به مرکز درمانی خود بخوانند و در آرای آنها مداخله کنند. ما باید مانع این موضوع شویم؛ چون مطابق آیین نامه اجرایی انتخابات استفاده از امکانات عمومی و دولتی ممنوع است.

وی ادامه داد:  از همکاران پزشک خواهش می‌کنیم  رمزی که قرار است برای رأی دادن الکترونیکی از آن استفاده کنند در اختیار دیگران قرار ندهند و دیگران با جمع آوری اطلاعات همکاران و تغییر شماره تلفن آنها به صورت تجمیعی رأی ندهند.  

دبیر هیئت نظارت برانتخابات نظام پزشکی تهران تاکید کرد: اگر تعداد زیادی رأی الکترونیکی به صورت نامتعارف از یک محل ثبت شود نشان دهنده تجمیع غیر متعارف آراء است و هیئت نظارت با شناسایی آی پی آن سیستم کامپیوتر، اقدامات لازم را اتخاذ می کند که حتی ممکن است ابطال آراء باشد. به همین دلیل به صورت انفرادی در منزل و محل کار خود رأی بدهند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: