May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۶۷۹۰
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
0
آیونیک الکتریکی از زمان عرضه در کره جنوبی به سرعت به پرفروش‌ترین خودروی الکتریکی این کشور تبدیل شده و لیست انتظار برای تحویل آن به حدود 5 ماه رسیده است.
پول‌نیوز -استقبال غیرمنتظره از هیوندای آیونیک باعث شده این برند با چالش‌هایی در پاسخ به تقاضاها مواجه شود و ظاهراً با کمبود باتری‌های ساخت LG Chem روبرو شده است.

دردسرهای استقبال زیاد از «هیوندای آیونیک»! (+عکس)

به گزارش Inside EVs هیوندای در ابتدا سفارش ساخت 7 هزار باتری را به کمپانی چینی داده اما پیروی تقاضای زیاد و غیرمنتظره برای این خودروی الکتریکی، ظاهراً این خودروساز کره‌ای از LG Chem خواسته تا باتری‌های بیشتری را بسازد.

نشریه کره‌ای بیزینس گفته است:
هیوندای با مشکلاتی در تولید مواجه شده زیرا تقاضا برای آیونیک الکتریکی دو برابر بیشتر از انتظارات بوده است. کمپانی LG Chem در حال افزایش ظرفیت تولید به منظور پاسخ به تقاضاها است اما با چالش‌هایی برای تأمین باتری‌های هیوندای و دیگر خودروسازان مواجه شده است.


دردسرهای استقبال زیاد از «هیوندای آیونیک»! (+عکس)

آیونیک الکتریکی از زمان عرضه در کره جنوبی به سرعت به پرفروش‌ترین خودروی الکتریکی این کشور تبدیل شده و لیست انتظار برای تحویل آن به حدود 5 ماه رسیده است. این امر باعث شده هیوندای ظرفیت تولید را از 1200 دستگاه در ماه به 1800 دستگاه برساند اما نبود باتری باعث شده این کمپانی نتواند ظرفیت تولید را بیشتر از این گسترش دهد.


دردسرهای استقبال زیاد از «هیوندای آیونیک»! (+عکس)

هیوندای آیونیک که با آغاز سال 2016 عرضه شده در سه مدل هیبریدی، پلاگین هیبریدی و الکتریکی در دسترس است. آیونیک هیبریدی از باتری لیتیوم-یون-پلیمر 28 کیلووات ساعتی و واحدی الکتریکی استفاده کرده و خروجی 118 اسب بخاری دارد. هیوندای حداکثر برد 250 کیلومتری و سقف سرعت 165 کیلومتر در ساعت را برای این خودرو اعلام کرده است.



منبع:پدال
برچسب ها: هیوندای ، عکس ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: