کد خبر: ۲۳۷۰۴۳
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
0
دیگر مطرح شدن چیزهایی شبیه ماشین پرنده یا قطار سریع السیر هوایی و یا تسلیحات لیزری با نور قرمز به هیچ عنوان عجیب نیست!

پول نیوز؛ رکسانا دانیالی- "تکنولوژی" درعین پیچیدگی  هایی که همراه خود دارد این روزها مفهومی بسیار ساده است. دیگر چیزی شبیه فیلم های علمی-تخیلی نمیتواند نظر مخاطبان را چندان جلب کند زیرا ما حضور انواع دستاوردهای فناورانه در کوچکترین بخش های زندگی عادی خود به راحتی لمس می کنیم و دیگر مطرح شدن چیزهایی شبیه ماشین پرنده یا قطار سریع السیر هوایی و یا تسلیحات لیزری با نور قرمز به هیچ عنوان عجیب نیست! بله ما در زمانی متولد شده و زندگی می کنیم که اساس زندگی را فناوری شکل داده و بهتر بگوئیم به زندگی فناورانه عادت کرده ایم. اما در این روزگار کدام مناطق پرچمدار رشد و توسعه انواع تکنولوژی هستند در ادامه با پول نیوز همراه باشید با پرچمدارن تکنولوژی در جهان:

ژاپن

ژاپن همیشه در دنیای تکنولوژی نام و بهتر بگوئیم برندی مطرح بوده است و هیچگاه روند رو به رشد ابداعات تکنولوژیکی در آن متوقف نشده است.

پرچمداران تکنولوژی در جهان

 


 فنلاند

فنلاند کشوری است که تقریبا در تمامی زمینه ها از جمله اقتصاد، سلامت، سیاست و فن آوری در اوج به سر می برد. در واقع این کشور با هدف تبدیل شدن به کشور نخست در رقابت های تکنولوژیکی و با راه اندازی پروژه هایی با فن آوری پیشرفته به این سطح رسیده است.

 پرچمداران تکنولوژی در جهان


 ایالت متحده امریکا

منزلگاه مجموعه ایی از بهترین های جهان مانند اپل، گوگل،تسلا، اینتل و ... است. آمریکا یکی از سریعترین کشورهای در حال رشد جهان در حوزه فناوری است.

 پرچمداران تکنولوژی در جهان


 کره جنوبی

یکی دیگر از کشور هایی که در زمینه علم و فناوری فوق العاده خوب عمل کرده است کره جنوبی است. کره جنوبی به دلیل تولید گسترده انواع روبات های فوق پیشرفته، تهویه مطبوع، قطارها، کامپیوتر، تلویزیون، اتومبیل ها، هلیکوپتر ها و هواپیماها، در زمینه علم و فناوری مابین پیشرفته ترین کشورهای تکنولوژیکی رتبه بندی شده است.

 پرچمداران تکنولوژی در جهان


 آلمان

نام این کشور همواره با کیفیت و تولید برتر مترادف بوده است. از زمان جنگ جهانی، دو آلمان شرقی و غربی به عنوان تولیدکنندگان بهترین تانک های زرهی ارتش شناخته شده اند، که پیشرفت های تکنولوژیکی آن کشور در آن زمان را نشان می دهد. به دلیل گسترش سریع در زمینه های مختلف تکنولوژی، آلمان به عنوان یکی از بهترین کشورهای پیشرفته ی جهان شناخته شده است. آنها همچنین دارای زیرساخت ها و طرح های معماری با تکنولوژی خیلی بالا هستند که نمونه ی بارز آن ورزشگاه معروف برلین است.

 پرچمداران تکنولوژی در جهان


 هند

یکی از بزرگترین بازارهای فناوری در جهان است و قطعا در آینده از این کشور و نخبه های هندی که برترین کمپانی های جهان در حوزه تکونولوژی را مدیریت می کنند، بیشتر خواهید شنید. هند پایگاه اول فناوری جهان در آینده نزدیک خواهد بود.

 پرچمداران تکنولوژی در جهان


 انگلستان

انگلستان همچنان سومین تولیدکننده مقالات علمی است. بسیاری از دانشمندان مشهور از انگلستان بودند. شهروندان بریتانیا به تکنولوژی بالا و ارزان دسترسی دارند. از این رو مردم نیز به استفاده از تکنولوژی در موضوعات روزمره عادت دارند.

 پرچمداران تکنولوژی در جهان


 کانادا

هم اکنون دولت کانادا برای توسعه  فن آوری در بخش های مختلف  مانند ارتباطات، بهداشت، هوا و فضا و .. به سختی کار می کند.

 پرچمداران تکنولوژی در جهان


 چین

چین اگر پادشاه فناوری جهان نباشد، اما با عمده پیشرفت هایی که داشته همه جهان را شگفت زده کرده است و به آسانی قابل پیش بینی است که چین احتمالا پیشرفته ترین کشور در آینده خواهد بود.

 پرچمداران تکنولوژی در جهان

 

برچسب ها: تکنولوژی ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: