May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۷۰۷۱
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
0
راه اندازی بیمارستان 200 تختخوابی در زاهدان با مشارکت بانک صادراتپول‌نیوز - بیمارستان ٢٠٠ تختخوابی حضرت علی ابن ابیطالب (ع) در شهر زاهدان و با تسهیلات ٢٠٠ میلیارد ریالی بانک صادرات ایران راه اندازی و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در راستای ارتقای سطح بهداشت و درمان در سطح استان سیستان و بلوچستان و همسو با سیاستهای ابلاغی اصل  اقتصاد مقاومتی، این بانک از طریق مدیریت شعب خود در استان سیستان و بلوچستان و با منابع داخلی به ارزش ٢٠٠ میلیارد ریال، مبادرت به تأمین اعتبار بیمارستان ٢٠٠ تختخوابی حضرت علی ابن ابی طالب (ع) در شهر زاهدان نموده است.

این بیمارستان مجهز به بخشهای؛ اورژانس، اتاق عمل، مراقبتهای عادی و ویژه می باشد و با راه اندازی این بیمارستان در سال جاری (١٣٩٦) نیازهای درمانی هموطنان عزیز و خونگرم استان سیستان و بلوچستان از نظر کمی و کیفی ارتقاء خواهد یافت.

گفتنی است بیمارستان صدرالاشاره در زمینی به مساحت ١٦ هزار مترمربع به بهره برداری خواهد رسید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: