May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۷۶۹۷
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
0
طي 2 سال گذشته به همت شرکت‌هاي تامين سرمايه و مشاوره سرمايه‌گذاري تعداد زيادي اوراق در مجموعه بورس تهران پذيره‌نويسي شده است.
پول‌نیوز - قدرداني از شرکت تامين سرمايه نوين در مراسم اتمام پذيره‌نويسي 2000 ميليارد ريالي مگچساهمزمان با جلسه اتمام پذيره‌نويسي اوراق مشارکت 2 هزار ميليارد ريالي پتروشيمي گچساران، طي مراسمي با حضور مديرعامل اين شرکت و مدير سرمايه‌گذاري گروه پتروشيمي سرمايه‌گذاري ايرانيان، از مديرعامل شرکت تامين سرمايه نوين قدرداني شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در اين جلسه حسيني مقدم معاونت ناشران بورس ضمن اعطاي لوح تقدير به دکتر نادي قمي مديرعامل تامين سرمايه نوين به عملکرد بورس در توسعه بازار بدهي اشاره کرد و گفت: طي 2 سال گذشته به همت شرکت‌هاي تامين سرمايه و مشاوره سرمايه‌گذاري تعداد زيادي اوراق در مجموعه بورس تهران پذيره‌نويسي شده است.

وي اظهار داشت: بورس تهران به عنوان يک بازار، اين ابزار را به اقتصاد کشور معرفي کرده و براي کمک به شرکت‌هاي تامين سرمايه آماده است شرکت‌هاي بيشتري را با اين بازار آشنا کند.

شايان ذکر است، شرکت پتروشيمي گچساران (سهامي خاص) از جمله زيرمجموعه‌هاي شرکت گروه پتروشيمي سرمايه‌گذاري ايرانيان (پترول) مي‌باشد که با هدف تأمين مالي طرح احداث کارخانه توليد اتيلن با ظرفيت يک ميليون تن و ساير محصولات با ظرفيت 105 هزار تن به ميزان 2 هزار ميليارد ريال اوراق مشارکت منتشر نموده است.

اين اوراق با نام و داراي سررسيد 5 ساله، با نرخ سود 18 درصد سالانه و روزشمار و با مواعد پرداخت سه ماه يکبار بوده و کارمزدها و هزينه پذيره‌نويسي اوراق توسط ناشر اوراق پرداخت خواهد شد. در انتشار اين اوراق شرکت تامين سرمايه نوين به عنوان مشاور عرضه، متعهد پذيره‌نويسي و بازارگرداني، شرکت گروه پتروشيمي سرمايه‌گذاري ايرانيان (سهامي عام) و شرکت صنايع پتروشيمي خليج فارس (سهامي عام) به عنوان ضامن و شرکت کارگزاري تامين سرمايه نوين به عنوان عامل فروش ايفاي نقش مي‌نمايند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: