May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۷۸۷۳
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷
0
پول‌نیوز - وزیر رفاه گفت: امسال چهار مرحله توزیع سبد حمایت غذایی تعریف شده که یک مرحله آن پرداخت شده است که قصد داریم با سازمان برنامه و بودجه چانه‌زنی کنیم تا مبلغ مورد نظر به ازای هر خانواده افزایش یابد.

علی ربیعی در حاشیه اولین کنگره مجمع عمومی بازنشستگان کشوری گفت: برای امسال چهار مرحله سبد غذایی تعریف کرده ایم که مرحله اول پرداخت شده است.

وی ادامه داد: شناسایی زنان و کودکان نیازمند و دچار سوء تغذیه را ادامه می‌دهیم و این امر بیشتر در مناطق محروم دنبال می‌شود.همچنین بر اساس این برنامه، به ازای هر خانواده مبالغی در قالب کارت اعتباری پرداخت می‌شد که قصد داریم با سازمان برنامه و بودجه چانه‌زنی کنیم تا این مبلغ افزایش یابد.

ربیعی گفت: نظام اداره صندوق‌های بازنشستگی با دستور رئیس جمهور در حال تدوین است.طرح اولیه آن آماده شده و در حال نهایی شدن است و باید به سمتی برویم که سرمایه‌گذاری‌های با بازده بیشتر داشته باشیم و از بنگاهداریهای کوچک خارج شویم.

وی ادامه داد: در سال جاری به 300 هزار بازنشسته مبلغ 4 میلیون تومان  وام ضروری پرداخت می‌کنیم که اعتبار تخصیصی برای این منظور 1200 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه روند فروش سهام شرکت‌های سودآور را ادامه می‌دهیم گفت: قصد داریم به این سمت برویم که مطالبات دولت را در قالب سهام‌های غیرمدیریتی یا اوراق دریافت کنیم و دیگر تهاتر شرکت‌ها را نپذیریم. این طرح قطعا سود بیشتری برای بازنشسته‌ها دارد.

وی از بازگشت هزار میلیارد تومان دارایی‌های به یغمای رفته صندوق بازنشستگی خبر داد و گفت: بیشتر این دارایی‌ها در قالب ملک و زمین بوده است.
منبع: فارس
برچسب ها: سبد حمایت غذایی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: