کد خبر: ۲۳۹۰۷۵
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
0
توضیحات اژه‌ای درباره پرونده‌ «بنیتا»پول‌نیوز  معاون اول قوه قضاییه گفت: پرونده‌هایی همانند پرونده بنیتا به صورت فوق‌العاده رسیدگی می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه نشست با مدیران سازمان زندان‌ها در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پرونده بنیتا، اظهار کرد: تشخیص علنی یا غیرعلنی بودن این دادگاه به عهده قاضی است، در این پرونده به خاطر برخی مسایل همه موارد را نمی توان علنی برگزار کرد، اما این پرونده ها به صورت فوق العاده هم در دادگاه و هم در دادسرا رسیدگی می شود و در این راستا در کمتر از سه هفته کیفرخواست صادر شد و پرونده به دادگاه رفت.

سخنگوی قوه قضاییه درباره امضای قرارداد نفتی با توتال و آیا این قرارداد اشکال دارد یا نه، گفت: هیاتی در قانون پیش بینی شده که قراردادها و مذاکرات وزارت نفت را قبل از امضای قرارداد بررسی می کند و نظر می دهد، اما اشکال این است که این قرارداد امضاء شده بود و بعد به این هیات رفت، البته هیات پرونده را مطالعه کرده و گفته اشکالی در این قرارداد وجود ندارد.

وی درباره دستگیری مجری معروف نیز اظهار بی‌اطلاعی کرد.


منبع: ایسنا
برچسب ها: بنیتا ، قاتل ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: