May 2024 09 / پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۹۲۰۳
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
0
احتمال وقوع سیلاب در 3 استانپول‌نیوز  سازمان هواشناسی از احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های محلی در گلستان به خصوص در شرق این استان، خراسان شمالی و نواحی شرقی مازندران خبر داد.

احد وظیفه افزود: پیرو اطلاعیه شماره ۳۳ سه شنبه مورخ ۹۶/۵/۱۷، اواخر امروز پنج شنبه و بعد از ظهر و شب جمعه گاهی به سبب رگبار باران شدید همراه با رعدوبرق، آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه های محلی در گلستان به خصوص در شرق این استان، خراسان شمالی و نواحی شرقی مازندران پیش بینی می شود.

توجه: در رخداد بارش‌های رگباری، احتمال وقوع سیل ناگهانی محلی به خصوص در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در مسیرها و مناطق کوهپایه ای و دره های کوهستانی قابل توجه است،

بنابراین توصیه می شود که احتیاط و آمادگی لازم جهت واکنش مناسب و جلوگیری از خسارت احتمالی بخصوص درتفرجگاههای کوهستانی و کوهپایه ای به عمل آید.


منبع: مهر
برچسب ها: سیلاب ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: