May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۹۲۵۲
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
0
نهاوندیان: چه غوغائی است در این عکس!پول‌نیوز - محمد نهاوندیان در صفحه توییتر خود با انتشار تصویر محسن حججی مدافع حرم که بنا بر اعلام رسانه‌ها لحظاتی قبل از شهادتش است، نوشت: چه غوغائی است در این عکس!

رییس دفتر رییس‌جمهور در توییتی دیگر نوشت: این چشم چه می‌بیند؟ این نگاه چه می‌گوید؟ این صلابت و آرامش از کجاست که خنجر آخته قساوت و خون‌خواری را این‌چنین به خفت و خواری کشانده است؟ این تصویر، گواه صادق شکست آنهایی است که با صرف میلیاردها دلار کوشیدند چهره خشن و خونریزی از اسلام به جهانیان ارائه کنند.

نهاوندیان در ادامه نوشت: اینک، این تصویر، مهر بطلان این دروغ بزرگ است: باز هابیل و قابیل؛ باز یحیی و کاهنان، باز صعصعه و خوارج، باز حر و شمر و باز اسلام، ایستادگی و عقل و عدل.

محسن حججی در ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ در منطقه تنف مرز سوریه و عراق، از نیروهای ایرانی موسوم به مدافع حرم بود که در عملیات علیه نیروهای داعش به اسارت داعش درآمد.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از رسانه‌های وابسته به داعش خبر اسارت وی را اعلام کرد.

داعش چندی پس از انتشار فیلمی که ادعای به اسارت درآوردن محسن حججی را داشت، اعلام کرد که وی را به شهادت رسانده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: