May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۹۲۸۵
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
0
پول‌نیوزدر ایران تعداد انگشت شماری از مرسدس بنز کلاس G قابل رویت است. ضمن آنکه یک نسخه G63AMG مدل 2014 در تهران با پلاک ملی تردد می کند که بارها در خیابان های شمال شهر رویت شده است.در چند ماه اخیر یک دستگاه مرسدس بنز کلاس G به‌ صورت گذر موقت در تهران و مازندران تردد می کند.

«مرسدس بنز کلاس G» در تهران (+عکس)

این مرسدس بنز مدل G63 AMG دارای روکش مات مشکی است و با نزدیک شدن به اتمام مهلت تردد در کشور برای تمدید پلاک گذرموقت و دریافت آن به شهرک آزمایش مراجعه کرده و توانسته پلاک خود را تا پایان شهریور ماه تمدید کند.

«مرسدس بنز کلاس G» در تهران (+عکس)

در ایران تعداد بسیار انگشت شماری از مرسدس بنز G کلاس قابل رویت است. ضمن آنکه یک نسخه G63AMG مدل 2014 در تهران با پلاک ملی تردد می کند که بارها در خیابان های شمال شهر رویت شده است.

«مرسدس بنز کلاس G» در تهران (+عکس)

قیمت مرسدس بنز کلاس G در بازار ایران بسیار بالا و کمی هم غیرمنطقی است. برخی از مالکین مدل های قدیمی با تعویض ظاهر خودرو و به اصطلاح Face Lift آنها تا حد قابل توجهی برقیمت خودروی خود افزوده اند که این موضوع چندان منطقی نیست و تنها در ایران قابل مشاهده است.

منبع: ایلنا
برچسب ها: مرسدس بنز ، عکس ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: