May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۹۶۳۹
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
۱
ایمانی گفت: باید تلاش کنیم تا جایی که مقدور است رضایت‌مندی مشتریان حاصل شود و مشتری‌مداری را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود قرار دهیم.
مشتری‌ مداری یکی از اهداف اصلی بانک مهر اقتصاد
پول‌نیوز - مدیرعامل بانک مهر اقتصاد به همراه معاونین امور مناطق، پشتیبانی و مهندسی و سرپرست مدیریت کل امور مدیران از شعب استان چهارمحال و بختیاری بازدید به عمل آورد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک در این بازدید، موفقیت‌ها و دستاوردهای اخیر بانک مهر اقتصاد در سال‌های اخیر را مرهون زحمات کارکنان شعب بانک دانست و گفت: وفا داری سازمانی، تعهد، ایستادگی و حل مشکلات در شرایط سخت از مهم ترین ویژگی‌های کارکنان ارزشی بانک مهر اقتصاد است.

ایمانی سرمایه انسانی را بزرگترین دارایی هر سازمانی عنوان کرد و افزود: توجه به نیازهای مادی و معنوی همکاران به عنوان ارزش های کلیدی و شاخص در بحث سرمایه انسانی و از اولویت های نخست بانک مهر اقتصاد است.

مدیرعامل بانک هدف از سفرهای استانی را آشنایی با مسائل و مشکلات شعب و همکاران عنوان کرد و ابراز داشت: معتقدیم بهره وری سرمایه انسانی از مولفه های اصلی پیشرفت است بنابراین توجه به سرمایه انسانی و ایجاد فضای همدلی در بین کارکنان بسیار مورد توجه قرار دارد.

مشتری‌ مداری یکی از اهداف اصلی بانک مهر اقتصاد

مدیرعامل بانک خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا جایی که مقدور است رضایت‌مندی مشتریان حاصل شود و مشتری‌مداری را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود قرار دهیم.

ایمانی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال پایدار را از اولویت های مجموعه مهر بیان کرد و گفت: بانک مهر اقتصاد تلاش دارد تا با ارائه تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی به فرامین رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشاند و تا کنون نیز موفق شده تسهیلات قابل توجهی به تولید کنندگان و صنعتگران پرداخت کند.

گفتنی است مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران با آنان گفتگو و تبادل نظر نمود و همکاران نیز در فضایی کاملا صمیمی به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
13:01 - 1396/05/23
چیزی که این موسسه سرش نمیشه مشتری مداری هستش؛ مثل بیشتر موسسه ها و بانک ها کارشون چاپیدن جیب مردم بیچاره ای هستش که از بد روزگار میفتند چنگ این بدتر از جهودهای نزول خور.
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: