April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
راه اندازی سامانه نوبت دهی مراکز درمانی تامین اجتماعی از طریق اینترنت و موبایلپول‌نیوز - مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان به منظور تسریع و تسهیل دسترسی مخاطبان خود به خدمات درمانی سرپایی مراکز درمانی ملکی، اقدام به راه اندازی سامانه نوبت دهی از طریق اینترنت و موبایل نموده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مهندس علی معیری اظهار کرد: با توجه به حجم بالای متقاضیان بهره گیری از خدمات درمانی تامین اجتماعی و عدم کارایی روش های مرسوم، این سازمان با راه اندازی روش های نوین و غیرحضوری نوبت دهی، از جمله اینترنت و موبایل (مبتنی برUSSD)، گام های موثری در جهت رفاه حال بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و متقاضیان خدمات درمانی برداشته است.

وی ادامه داد: تاکنون استان های فارس، خراسان رضوی، البرز و گیلان اقدام به راه اندازی این سامانه نموده اند و از ابتدای مرداد ماه جاری تاکنون، جمعا ٢٠ هزار نفر از طریق اینترنت و USSD به صورت غیر حضوری از مراکز درمانی تامین اجتماعی، نوبت اخذ کرده اند.

وی گفت: همچنین در هفته جاری، سامانه مذکور برای استان های خراسان جنوبی، کردستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و سمنان فعال خواهد شد.

معیری افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانند به منظور اخذ نوبت با استفاده از کد دستوری #١٤٢٠*٤* از ظرفیت های ایجاد شده استفاده نمایند.

مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تا پایان شهریور ماه امسال، امکان دریافت نوبت به صورت اینترنتی و موبایل برای عمده مراکز درمانی سازمان فعال خواهد شد، گفت: در فاز بعدی، نوبت دهی برای سایر خدمات از جمله آزمایشگاه ها نیز برنامه ریزی شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: