May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۰۶۰۰
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
0
پول‌نیوزیک طراح برتر خودرویی لوکس رونمایی کرده که موتور ۱۲ سیلندر با ۷۰۰ اسب بخار قدرت دارد. این ابر خودرو قدرت رقابت با لامبورگینی و فراری را دارد.

رقیب «لامبورگینی و فراری» رونمایی شد (+عکس)

در حال حاضر کن اوکویاما یکی از هیجان انگیزترین نام ها در طراحی خودرواست. او خودروهای سبز متعددی طراحی کرده است. همچنین در طراحی شورلت کوروت (C۵)، پورش ۹۱۱(۹۹۶) و طراحی فراری انزو شرکت داشته است.

رقیب «لامبورگینی و فراری» رونمایی شد (+عکس)

این طراح اکنون از طرح جدید خود به نام Kode۰ رونمایی کرده است.
در طراحی این خودرو عناصری از انزو دیده می شود، زیرا بخش هایی از ابرخودروهای مربوط به دهه ۱۹۷۰ میلادی به چشم می خورد.

رقیب «لامبورگینی و فراری» رونمایی شد (+عکس)

دماغه کم ارتفاع و پشت کوتاه خودرو بسیار شبیه خودروی لامبورگینی Countach است. اوکویاما همچنین از طرح اولیه فراری مودورو نیز الهام گرفته است.

از ظاهر طرح به نظر می رسد Kode۰ یک خودروی نمایشی باشد. اما در واقعیت یک ابرخودروی کامل است که قدرت رقابت با لامبورگینی و فراری را دارد.

Kode با موتوری ۱۲ سیلندر و ۷۰۰ اسب بخار(۵۲۲ کیلووات برق) ساخته خواهد شد. جالب آنکه دنده خودرو دارای ۷ درجه سرعت مختلف خواهد بود.

تاکنون قیمت دقیقی برای Kode۰ اعلام نشده اما با توجه به ظاهر خارق العاده وجزییات لوکس و ظریف داخلی آن، خودروی ارزانی نخواهد بود.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: