کد خبر: ۲۴۰۸۹۹
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
0
رتبه سوم بانک انصار در  المپیاد بانکی کشور
پول‌نیوز - در اولین آزمون المپیاد علمی بین بانکی که با حضور 14 بانک و موسسه خصوصی در تاریخ  96/5/12 برگزار شد، تیم اعزامی بانک انصار موفق به اخذ رتبه سوم  گردید.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، به همت کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی،اولین المپیاد علمی بین بانکی با حضور 14 تیم متشکل از کارکنان برگزیده بانکها و موسسات خصوصی برگزار شد و بانک انصار به صورت مشترک رتبه سوم  این المپیاد را کسب کرد.

لازم به ذکر است تیم بانک انصار متشکل از مدیران و کارکنان حوزه های مختلف و از سراسر کشور بوده که پس از اخذ نمرات برتر در آزمون های داخلی برای حضور در این رویداد انتخاب شدند.

این گزارش می افزاید، در این المپیاد از مجموع 1000 امتیاز موجود تیم بانک انصار  648/75 امتیاز را کسب کرد و پس از تیم های موسسه مالی و اعتباری کوثر و بانک دی به صورت مشترک با بانک پارسیان به عنوان تیم سوم معرفی گردید.

اسامی اعضای تیم به شرح زیر است:

1-علی ابوللی- تهران

2- سید جمال الدین وفا- همدان

3- عباس توکلی زاده- تهران

4-بهروز حسنی-تهران

5-هادی کچرانلوئی-بجنورد

6-حسن باغداری منفرد- بوشهر

7-سعید خلیلی زنوزی-تبریز

8-مسعود خواهنده کارنما- تهران

9-محمد حسنلو- قزوین

10-سجاد دهقانزاده کمانج- تبریز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: