May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
نهایی شدن توافق «ایزی هتل» با ایران؛
کد خبر: ۲۴۱۰۵۵
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
0
برجام کار خودش را کرد؛ بالاخره ایران با گروه هتل‌سازی«ایزی هتل انگلیس» به توافق رسید. بر این اساس قرار شده است، این شرکت معروف، بیش از 500 اتاق هتل در ایران بسازد.
پول‌نیوز- «گای‌پارسون» رئیس ایزی هتل انگلیس به رویترز گفته است: شرکت‌های زیادی وجود دارد که به دنبال توسعه و احداث هتل در ایران هستند. ما هم می‌خواهیم در خاورمیانه توسعه و گسترش پیدا کنیم و این برای ما فرصت بسیار مناسبی است.

از جمله این هتل‌های زنجیره‌ای که پس از لغو تحریم‌ها با ایران مذاکره کردند می‌توان به «آکور» فرانسه و «ملیا هتل اینترنشنال» اسپانیا اشاره کرد.
او گفت: ما فکر می‌کنیم اکنون زمان مناسبی است، اما همچنان به رصد کردن شرایط و مذاکره با ایران و نیز توسعه‌دهندگان این هتل ادامه می‌دهیم.
به گفته او، بر اساس گزارش شورای گردشگری و مسافرتی جهان ایران سی و سومین کشور گردشگری در جهان است و دولت این کشور امیدوار است که 20 میلیون گردشگر تا سال 2025 جذب کند.
او همچنین گفت:‌ اکثر مشتری‌ها احتمالاً ایرانی و از خود ایران خواهد بود و شرکت لزوماً نیازی به افزایش مسافرت‌ها از اروپا یا انگلیس نخواهد داشت.

«پارسون» ادامه داد: ایزی هتل در جهان به صورت فرانشیز مدیریت می‌شود و مفهوم آن این است که قراردادهای جانبی و فرعی با کارمندان و شرکت‌های همان کشور منعقد می‌شود و این مدل مدیریتی به شرکت اجازه توسعه بدون ریسک و سرمایه‌گذاری مستقیم را خواهد داد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: