کد خبر: ۲۴۱۰۷۴
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
0
میوه‌ها برخلاف مواد آرایشی بهداشتی قیمت کمتری دارند، طبیعی هستند و نتایج اثربخش‌تری بر پوست خواهند گذاشت.
آشنایی با خواص پنج میوه مفید برای پوستپول‌نیوز - اینکه مصرف میوه‌‌ها به سلامت پوست افراد کمک می‌کند و بهترین دارو‌ها هستند واقعیتی است که همه بدان آگاه هستند. میوه‌ها برخلاف مواد آرایشی بهداشتی قیمت کمتری دارند، طبیعی هستند و نتایج اثربخش‌تری بر پوست خواهند گذاشت.
مصرف این پنج میوه می‌تواند فرد را در داشتن پوستی سالم کمک کند.

1- انبه: که شاه میوه‌ها خوانده می‌شود نه تنها به دلیل طعم خوش بلکه به دلیل فوایدش توصیه می‌شود. این میوه تاثیر چشمگیری بر پوست دارد و به دلیل داشتن ویتامین A و آنتی‌اکسیدان با پیر شدن زودهنگام پوست مبارزه می‌کند.

2- موز: موز یکی از میوه‌هایی است که با خوردن آن می‌توانید پوستی شفاف داشته باشید. موز سرشار از آهن، منیزیم، پتاسیم و سرشار از ویتامین A، B، E است و کمک می‌کند که پوست دیرتر چروک شود.

3- لیمو: این میوه به دلیل داشتن ویتامین C به زیبایی پوست کمک می‌کند. مصرف این میوه همراه با آب ‌گرم پیش از خوردن صبحانه یک پاک کننده پوست محسوب می‌شود.

4- سیب: این میوه به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان از خرابی بافت و سلولهای پوستی جلوگیری می‌کند و به دلیل داشتن فیبر غذایی «الاستین» در جوان ماندن پوست موثر است.

5- پرتقال: این میوه نیز همانند سیب روند پیرشدن پوست را کندتر می‌کند و استفاده آن بر روی پوست به شما کمک می‌کند تا پوستی سالم‌تر داشته باشید.


منبع: ایسنا
برچسب ها: میوه ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: