May 2024 07 / سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۱۹۰۴
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
0
پول‌نیوز - مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران، طي پيامي فرا رسيدن هفته بانکداري اسلامي را تبريک گفتند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، متن این پیام به شرح ذیل است:
 
تصویب عملیات بانکی بدون ربا و بنیان نهادن بانکداري اسلامي گام موثري است که براي ترويج و اشاعه فعاليت هاي بانکي مبتني بر شرع مقدس و آموزه هاي ديني پايه گذاري شده تا با ريشه كن كردن ربا از سيستم بانكي كشور، عدالت اجتماعي را گسترده نمايد.

عملیات بانکداری اسلامی براساس فقه معاملات اسلامی تدوين شده و بر فعاليت بانک ها برحسب رعايت مضمون آيه شريفه " احل ا... البيع و حرام الربا" تاکيد مي کند.

اهمیت این مبانی به نحوی است که امروز در عرصه بين الملل نيز شاهد سوق يافتن و الگو برداري بسياري از کشورها به اين سمت و سو هستيم تا با استفاده از ظرفيت هاي عقود اسلامي، زمينه توسعه و تعالي عدالت اجتماعي در جهان فراگير گردد.

هفته بانکداری اسلامی فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن برتلاش هاي مجموعه پولي و بانکي کشور تا از سه دهه تلاش مخلصانه کاركنان شبكه بانكي و خدمتگزاران نظام اقتصادي تقدير به عمل آوريم.

ما اعضاء هیات مدیره، به نمایندگی از کارکنان سخت کوش بانک قرض الحسنه مهر ايران، مراتب قدرداني و سپاس خود را نسبت به مشتريان و سهامداران بانك ابراز مي داريم و اين روز را به تمامي همكاران شبكه بانكي كشور تبريك عرض مي نمائيم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: