May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۲۴۲۵
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
0
قیمت بیت کوین برای اولین بار به 5 هزار دلار رسیدپول‌نیوز - قیمت بیت‌کوین برای اولین بار به ۵۰۰۰ دلار رسید و با عبور از این سطح کلیدی که از لحاظ جو روانی هم بسیار مهم است، به یک رکورد تازه دست یافت اما مجددا کاهش یافت و قیمت۴۵۸۰دلار را ثبت کرد.

قیمت بیت‌کوین که در پایان معاملات قبلی برای اولین بار به ۵۰۰۰ دلار رسید و با عبور از این سطح کلیدی که از لحاظ جو روانی هم بسیار مهم است، به یک رکورد تازه دست یافت.

دیروز ارزش این پول دیجیتال کدگذاری شده، طبق شاخص قیمت بیت‌کوین در کوین‌دسک برای مدتی برابر با ۵۰۰۵.۲۶ دلار شد و به این ترتیب سود امسال آن به ۴۲۰ درصد رسید.

در معاملات امروز قیمت بیت کوین با کاهش یافت و در رقم ۴۵۸۰.۲۱ تثبیت شد و دوباره رو به رشد قرار گرفت.

سرمایه‌گذاری در پول‌های دیجیتال همچنان ریسک بسیار بالایی دارد و بازار آن تا حد گسترده‌ای کنترل نشده و بی‌قانون است. فردی که چنین سرمایه‌گذاری‌ای را در نظر می‌گیرد باید آماده از دست دادن کل سرمایه‌گذاری خود هم باشد.

قیمت بیت‌کوین تحت تاثیر عامل‌های گوناگونی افزایش یافت که این شامل بهبود تکنولوژی و افزایش علاقه به پول‌های دیجیتال رمزگذاری شده و جریان سرمایه وردی مداوم از طرف سرمایه‌گذاران می‌باشد.

بیت‌کوین اخیرا نرم‌افزار پلت‌فرم خود را ارتقا داد تا ظرفیت تبادلات آن افزایش یابد و در ماه نوامبر ظرفیت پردازش تبادلات خود را از این هم بیشتر خواهد کرد. در ارتقای ماه نوامبر پول خرد بیت‌کوین هم معرفی خواهد شد.

تعداد روزافزونی از شرکت‌ها و سازمان‌ها درحال بررسی استفاده‌های بالقوه از پول‌های دیجیتال هستند و علی‌رغم نامعینی‌ها، قیمت بیت‌کوین همچنان درحال رشد باقی مانده است.

منبع: مهر
برچسب ها: بیت کوین ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: