به منظور تامین درآمد های پایدار شهرداری تهران؛
کد خبر: ۲۴۲۶۷۱
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
0
شهروندان محترم که قبوض برای آنها ارسال شده است، تا تاریخ 30 مهرماه 1396 فرصت دارند قبوض معوقه موصوف را پرداخت کنند و بدینوسیله از جرائم دیرکردآتی مقرر در قانون جلوگیری نمایند.
قبوض معوقه عوارض پایدار توزیع شد
پول‌نیوز - قبوض معوقه عوارض پایدار شهرداری تهران به منظور پیگیری و تحقق درآمدهای پایدار توزیع گردید.

به گزارش گروه اجتماعی پول‌نیوز، قبوض معوقه عوارض نوسازی ، عوارض کسب و پیشه ، بهای خدمات مدیریت پسماند و عوارض تابلو توزیع شد که فقط مختص شهروندانی است که قبوض عوارض و بهای خدمات سالهای گذشته را پرداخت نکرده اند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد گفت؛ از شهروندان و مودیانی که نسبت به پرداخت قبوض عوارض نوسازی ، عوارض کسب و پیشه ، بهای خدمات مدیریت پسماند  و عوارض تابلو در سال گذشته اقدام نکرده اند درخواست می کنیم نسبت به پرداخت قبوض عوارض  و بهای خدمات معوقه ملک خویش درفرصت مقرر اقدام نمایند.

مهدی رزمی در خصوص نحوه پرداخت قبوض معوقه  عوارض و بهای خدمات در سال جاری گفت، امکان پرداخت قبوض عوارض به صورت غیر حضوری و از طریق پرتال شهرداری تهران به آدرس WWW.TEHRAN.IR، سامانه اینترنتی اداره کل تشخیص و وصول درآمد به نشانی daramad.tehran.ir سامانه تلفنی137 و کد دستوری #137* و سایر سامانه های پرداخت قبوض و درگاههای بانکهای طرف قرار داد شهرداری تهران نیز با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت امکان پذیر خواهد بود.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد در خصوص مهلت پرداخت قبوض معوقه گفت: شهروندان محترم که قبوض برای آنها ارسال شده است، تا تاریخ 30 مهرماه 1396 فرصت دارند قبوض معوقه موصوف را پرداخت کنند و بدینوسیله از جرائم دیرکردآتی مقرر در قانون جلوگیری نمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: