May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۲۷۰۸
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
0
هادي گفت: روند پيگيري وصول مطالبات از سوي همکاران مي‌بايست با تلاش و جديت بيشتري انجام شود تا علاوه بر برگشت سرمايه، کسب سود و درآمد را نيز به همراه داشته باشد .
وفا و زيتون ابزاري مناسب براي جذب منابع جديد
پول‌نیوز - سرپرست مديريت شعب کرمانشاه، موسسه اعتباري ثامن گفت: وصول مطالبات راهکاري مناسب جهت جذب نقدينگي و سودآوري است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، علي هادي در جمع روساي شعب، وصول مطالبات را جزء اولويت کاري شعب برشمرد و اظهار کرد: روند پيگيري وصول مطالبات از سوي همکاران مي‌بايست با تلاش و جديت بيشتري انجام شود تا علاوه بر برگشت سرمايه، کسب سود و درآمد را  نيز به همراه داشته باشد .

هادي افزود: طرح‌هاي تشويقي ارائه‌شده راهکاري مناسب براي برگشت منابع و جذب نقدينگي است.

وي طرح‌هاي تشويقي وفا و انواع سپرده‌هاي سرمايه‌گذاري زيتون را ابزاري مناسب به‌منظور جذب منابع دانست و تصريح کرد: طرح‌هاي مذکور با لحاظ شدن ويژگي‌هاي متنوع فرصتي مناسب براي مشتريان و شعب فراهم کرده است.

سرپرست مديريت شعب کرمانشاه خاطرنشان کرد: توجه ويژه به مفاد منشور اخلاقي سازمان، احترام به ارباب‌رجوع و مشتري مداري در دستور کار شعب و در صدر فعاليت‌هاي آنان باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: