May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۳۰۰۰
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
0
شرکت بیمه سینا پس از راه‌اندازی "امکان تمدید اینترنتی بیمه‌نامه شخص ثالث" برای مشتریان فعلی خود، اقدام به راه‌اندازی "امکان فروش اینترنتی بیمه‌نامه شخص ثالث" به افرادی نموده است که خواهان خرید بیمه‌نامه شخص ثالث به صورت غیرحضوری هستند.
فروش اینترنتی بیمه شخص ثالثپول نیوز - شرکت بیمه سینا در ادامه بکارگیری ابزار جدید و بهره‌مندی از امکانات نوین، اقدام به پیاده‌سازی وب سایت فروش اینترنتی بیمه‌نامه شخص ثالث نموده تا از این پس، مشتریان جدید شرکت بیمه سینا امکان خرید اینترنتی بیمه‌نامه شخص ثالث و دریافت آن را در محل مورد نظر را داشته باشند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، همچنین، بنا بر خبر اعلام شده قبلی، مشتریان فعلی شرکت بیمه سینا، همچنان امکان تمدید بیمه‌نامه‌های خود را به صورت غیرحضوری و از طریق وب‌سایت شرکت بیمه سینا خواهند داشت.

شرکت بیمه سینا پس از راه‌اندازی "امکان تمدید اینترنتی بیمه‌نامه شخص ثالث" برای مشتریان فعلی خود، اقدام به راه‌اندازی "امکان فروش اینترنتی بیمه‌نامه شخص ثالث" به افرادی نموده است که خواهان خرید بیمه‌نامه شخص ثالث به صورت غیرحضوری بوده و تمایلی به مراجعه به شعب و نمایندگی‌های سراسر کشور را نداشته یا مایل به استفاده از بستر اینترنتی جهت انجام امور خود می‌باشند.

 برای این منظور، پس از ورود به وب‌سایت این شرکت،‌ با مراجعه به منوی "خدمات الکترونیک" و زیر منوی "خرید بیمه‌نامه شخص ثالث" اقدام به طی مراحل خرید بیمه‌نامه خود نموده تا در انتها، بیمه‌نامه صادره خود را از مامور پست تحویل گرفته و لاشه بیمه‌نامه قبلی خود را - در صورت وجود- تحویل مامور پست نمایند.

امید است، امکان فراهم شده موجبات خرسندی و رضایت هموطنان را ایجاد نموده و گامی در جهت اعتلای فرهنگ خرید آسان بیمه‌نامه‌ در کشور بردارد. شرکت بیمه سینا همواره در جهت ایجاد آسایش و آرامش برای عموم اقشار جامعه تلاش نموده و پذیرای انتقادات و پیشنهادات گرانقدر مشتریان خود خواهد بود.

برچسب ها: بیمه سینا ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: