May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۳۳۲۳
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
0
تخفیف 100درصدی در عوارض عمران شهری ارس
پول‌نیوز - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: در عوارض مجوز فعالیت و عوارض عمران شهری در ارس تا 100درصد تخفیف برای شرکت های دانش بنیان قائل شده‌ایم.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، محسن خادم عرب‌باغی با تاکید بر ضرورت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان ابراز کرد: برای حمایت از شرکت های دانش بنیان تخفیف در عوارض پروانه ساخت تا 50 درصد، تخفیف در هزینه زمین تا 30 درصد، تخفیف در عوارض مجوز فعالیت و عوارض عمران شهری تا 100 درصد را تصویب کرده ایم.

وی افزود: انتقال فناوری‌های پیشرفته جزو ضروریات روز است و برای رسیدن به این هدف در چهارچوب ایجاد و راه اندازی مرکز رشد ارس، بزودی اقدامات لازم برای جذب و راه‌اندازی شرکت های دانش‌بنیان توسط این مرکز صورت می گیرد.

عرب باغی با اشاره به عملکرد سازمان منطقه آزاد ارس در زمینه فعالیت های مرکز رشد ارس از سال 1395 تا سه ماه نخست امسال گفت: تدوین طرح امکان سنجی ایجاد مرکز رشد در ارس، عقد تفاهم‌نامه همکاری با پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، تدوین برنامه راهبردی 5ساله مرکز رشد فناوری و توسعه صادرات ارس، تدوین و تکمیل بسته انگیزشی جذب شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در ارس، اهم فعالیت های این مرکز است.

عرب‌باغی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین شرکت‌هایی در حوزه تجارت الکترونیک، تولید داروهای گیاهی، تولید تجهیزات پزشکی و تولید زئولیت در مرکز رشد ارس پذیرفته شده‌ و توانسته‌اند برای تعداد چشمگیری اشتغال‌زایی کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: