کد خبر: ۲۴۳۵۰۹
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
0
برگزاری همایش تجلیل از برگزیدگان شرکت بیمه ‌کوثرپول‌نیوز - همایش تجلیل از برگزیدگان شرکت بیمه ‌کوثر به ‌منظور ارتقای انگیزه کارکنان و توجه ‌به اصل برنامه‌ محوری و تحقق اهداف و برنامه ‌های شرکت توسط معاونت ‌ها و مدیریت ‌های ستادی و سرپرستی‌ های سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این مراسم که باحضور مدیرعامل، معاونان، مدیران و کارکنان شرکت برگزار شد، استان‌های بوشهر، یزد، البرز، لرستان و ایلام به‌عنوان سرپرستی‌های برتر و استان‌های تهران، گلستان، همدان، هرمزگان، خراسان‌رضوی و کرمان به‌عنوان سرپرستی‌های در حال پیشرفت معرفی شدند.

ابوالفضل آقادادی خاطرنشان‌کرد: سرپرستی‌های برتر و در حال رشد براساس شاخص‌های طرح‌تحرک ازجمله وضعیت میزان فروش، ترکیب پرتفو، ضریب خسارت، میزان بدهی‌های معوق و مقایسه شاخص‌ها با استاندارهای صنعت بیمه و استان انتخاب شدند.

وی از تجلیل کارکنان سرپرستی‌های سراسر کشور و نیز کارکنان ستاد خبرداد و گفت: 12نفر از کارکنان سرپرستی‌ها با نظر مدیران رشته‌های بیمه‌ای ستاد و 23نفر از کارکنان ستاد به‌عنوان کارمند ساعی معرفی شدند.
برچسب ها: بیمه کوثر ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: