May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۴۱۴۳
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
0
iOS 11 متفاوت تر از نسخه‌های پیشین عرضه شد. اگر هنوز سیستم عامل خود را آپدیت نکرده‌اید، شاید بهتر باشد این گزارش را بخوانید و بعد برای دستگاه خود تصمیم بگیرید.
امکان آشنایی روزانه با اپ‌های تازه فراهم شد/ تغییرات عجیب وای‌فای و بلوتوث دستگاهپول نیوز-با ارتقا آیفون یا آیپدتان به iOS 11، بخشی از زمان شما به بالا و پایین کردن کنترل سنتر جدید این سیستم گذشته است. در کنترل سنتر iOS همیشه گزینه هایی برای فعال کردن بلوتوث و وای‌فای وجود داشته که طبیعتا با فشردن آن ها بلوتوث و وای فای باید خاموش شوند.
این موضوع اما دیگر  در مورد iOS 11 صدق نمی کند. به گزارش وبسایت مادربورد، در iOS 11 با خاموش کردن وای فای و بلوتوث از طریق کنترل سنتر هیچ کدام از این دو به طور کامل خاموش نمی شوند بلکه فقط ارتباط با دستگاه هایی که از این دو طریق به آن ها متصل شده اند، قطع می‌شودد.

البته اپل مکانیزم عمل دکمه های کنترل سنتر را در صفحه پشتیبانی اش به طور کامل ذکر کرده، اما این موضوع ممکن است برای بسیاری از کاربران گیج کننده باشد. از دیدگاه اپل، علت خاموش نشدن کامل وای فای و بلوتوث این است که کاربر موقع استفاده از کنترل سنتر بتواند همچنان به AirDrop، AirPlay و سرویس های مرتبط با موقعیت جغرافیایی دسترسی داشته باشد.
با این اوصاف، برای خاموش کردن کامل وای فای و بلوتوث در iOS 11 می بایست این کار را از تنظیمات سیستم عامل انجام بدهید.

این سیستم عامل جدید، بر قابلیت های جدید اپ استور تمرکز دارد که از جمله آنها می توان به رابط کاربری کارتی و سهولت یافتن آخرین و بهترین اپلیکیشن ها اشاره کرد. در iOS 11 ، قابلیتی تازه به نام Today اضافه شده که به کاربران اپ استور کمک می کند به صورت روزانه، با اپلیکیشن های خاصی آشنا شوند.


برچسب ها: آپدیت ، اپل ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: