کد خبر: ۲۴۴۵۳۰
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
0
پول‌نیوز - نمایشگاه لجستیک و حمل و نقل (دریایی.زمینی.ریلی.هوایی و ترکیبی) تجهیزات و خدمات وابسته، بهمن ماه سالجاری در بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش گروه حمل و نقل پول‌نیوز، با توجه به موقعيت استراتژيك ایران و واقع شدن در چهارراه كريدوري جهان، تاثیر قابل توجه  لجستیک و حمل و نقل در توسعه اقتصادی کشورها و توجه ویژه دولتها به ایجاد زیرساختهای مناسب در این حوزه،  همچنین جایگاه متمایز و ویژه بندرعباس به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی در همه حوزه های لجستیک و حمل و نقل اعم از زمینی، هوایی، ریلی و دریایی و به عنوان بزرگترین بندر و مهم ترین مرکز فعالیتهای اقتصادی و تجاری ایران، شرکت تدبیر و تحول آما با همکاری شرکت نمایشگاههای بین المللی بندرعباس و حمایت سازمان صنعت معدن تجارت استان هرمزگان اقدام به برگزاری "نمایشگاه لجستیک و حمل و نقل (دریایی. زمینی. ریلی. هوایی و ترکیبی) تجهیزات و خدمات وابسته" در بهمن ماه سالجاری دربندرعباس نموده است.

نمایشگاه مذکور با  هدف معرفی ظرفیت های موجود در کشور در زمینه حمل و نقل و لجستیک و ایجاد فرصت مناسب برای ارائه تازه ترین پژوهشها و فناوریها در این صنعت در سطح بین المللی و امکان تبادل اطلاعات و عقد قراردادهای بین المللی در نشستهای تجاری بین متخصصین و فعالان این صنعت در تاریخ 23 لغایت 26 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی بندر عباس برگزار می شود.

فعالین در حوزه های خدمات، تجهیزات و زیرساختهای حمل و نقل و لجستیک دریایی، ریلی، زمینی و هوایی، تجهیزات انبارداری و پخش، سیستم های اطلاعات، ارتباطات و نرم افزارها و راه حل هایIT، سیستم های مدیریت یکپارچه ترافیک و سایر زمینه های مرتبط می توانند در این نمایشگاه حضور بهم رسانند. لذا لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، ‌با دبیرخانه نمایشگاه با شماره های 88656157- 88656125 -021 تماس حاصل فرمایید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: