May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۴۵۳۵
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
0
پول‌نیوز -  سرویس امنیت کشور جمهوری آذربایجان امروز (یکشنبه) اعلام کرد، براساس برآوردهای این سرویس در پنج سال گذشته حدود ۹۰۰ تبعه این کشور به گروه تروریستی داعش پیوسته‌اند.

مادات قُلیوف، رئیس سرویس امنیت کشور جمهوری آذربایجان امروز به خبرنگاران اظهار داشت: در پنج سال گذشته  تعدادی از شهروندان جمهوری آذربایجان تبلیغات تروریستی سیاه را باور کرده و به گروه تروریستی داعش پیوستند.

او با اعلام اینکه مجموع اتباع آذربایجانی که به داعش پیوسته اند حدود ۹۰۰ نفر است، گفت: از میان آنها ۸۵ نفر توسط سازمان‌های امنیتی بازداشت شده و در زندان هستند، ۱۹۵ نفر از شهروندی آذربایجان محروم شدند و بخش زیادی از آنها در درگیری‌ها کشته‌ شدند.

همچنین قُلیوف اظهار داشت: سرویس‌های ویژه جمهوری آذربایجان به دنبال اطلاعات حدود ۳۰۰ شهروندی هستند که براساس گزارش‌ها، در عراق و در جریان عملیات‌های ضد تروریستی کشته شدند.

وی افزود: در منطقه‌ای از عراق که جمعیت آذربایجانی‌ها در آن بیشتر بوده حدود ۳۰۰ تن از آنها کشته شدند و کارمندان ما در حال حاضر در عراق بوده و در حال بررسی صحت این اطلاعات هستند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: