سر خط خبر ها
فعالیت های بازرگانی و تجاری مرز شلمچه در حال انجام است
پول‌نیوز - مدیر سایت تجاری شلمچه  سازمان منطقه آزاد اروند گفت : صادرات انواع کالاهای مورد نیاز کشور عراق از مرز شلمچه در حال انجام است

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، سید احمد اوالی امروز دوشنبه (10 مهرماه) عنوان کرد: فعالیت بازرگانی، تجاری و همچنین صادرات انواع کالاهای مورد نیاز کشور عراق به ویژه استان بصره از مرز بین المللی شلمچه در حال انجام است.

وی با اشاره به شروع ایام اربعین حسینی و حضور گسترده زائران عتبات عالیات در مرز شلمچه، افزود: با پیگیری و هماهنگی های به عمل آمده با مقام های کشور عراق مقرر شد به جز روز اربعین حسینی، فعالیت تجاری و صادرات از مرز شلمچه ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه در روز اربعین حسینی بنا به شرایط موجود ، صادرات مواد غذایی و کالاهای مورد نیاز موکب های حسینی و زائران ادامه می یابد، گفت :تدابیر لازم برای تسهیل در امر صادرات کالا اندیشیده شده است که مسیر تجاری را از مسیر مسافری در مرز شلمچه جداسازی کنیم و هیچ گونه مشکلی در قبال صادرات نخواهیم داشت .

وی افزود : همچنین در خصوص صادرات محصولات غذایی به منظور نیاز های مواکب حسینی از مرز شلمچه تا کربلا هیچ گونه تعطیلی نخواهیم داشت.

اوالی گفت: مرز شلمچه تامین کننده مواد غذایی مواکب حسینی می باشد.

وی در پایان گفت: مرز بین المللی شلمچه آماده ارائه هر گونه خدمات بصورت 24 ساعته به بازرگانان و تجار می باشد.
برچسب ها: مرز شلمچه ، بازرگانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: