کد خبر: ۲۴۵۸۳۴
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
0
مزایده املاک موسسه ملل
پول‌نیوز - موسسه اعتباري ملل در نظر دارد املاك مشروحه طبق جدول پيوست را در سطح كشور به شرايط ذيل با وضعيت موجود و به صورت نقد/ نقد و اقساط از طريق مزايده عمومي به فروش برساند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، شرايط و نحوه شركت در مزايده به شرح ذیل می باشد:

مبلغ سپرده شركت در مزايده معادل 5% مبلغ پايه مزايده مندرج در آگهي مي باشد كه مي بايست توسط متقاضي به حساب مورد اشاره در برگ شرايط مزايده واريز و اصل رسيد آن را تحويل نمايند.

شرايط فروش

فروش نقدي:
50% بهاي مورد معامله همزمان با انعقاد قرارداد، 45% همزمان با تحويل ملك مورد معامله (حداكثر يك ماه بعد از انعقاد قرارداد) و 5% همزمان با تنظيم سند رسمي دريافت مي گردد.

فروش اقساطي:

الف)50% نقد مابقي در قالب تسهيلات با نرخ 18% و حداكثر در اقساط 36ماهه
ب)40% نقد مابقي در قالب تسهيلات با نرخ 18% و حداكثر در اقساط 36ماهه
ج)30% نقد مابقي در قالب تسهيلات با نرخ 18% و حداكثر در اقساط 36ماهه

- موسسه ملل در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات در هر مرحله از مزايده مختار مي باشد.

- هزينه نقل و انتقال (حق الثبت، حق التحرير) بالمناصفه به عهده طرفين مي باشد.

-تقاضاي نقدي براي كليه گروه ها داراي اولويت مي باشد.

-در فروش اقساطي (هر يك از موارد الف-ب-ج) در صورتي كه متقاضي در نظر داشته باشد با شرايط نقدي نسبت به خريد ملك اقدام نمايد قيمت پايه مزايده مشمول 5% تخفيف مي گردد.

- متقاضيان ميتوانند جهت كسب اطلاع از وضعيت مورد واگذاري و دريافت برگ شرايط مزايده از تاريخ نشر آگهي در ساعات 9:00 الي 16:00 با شماره تلفن هاي 43698104-021 تماس و يا به نشاني: تهران ،خيابان شيراز جنوبي، بين بزرگراه همت وكردستان، نبش كوچه 68  اداره مركزي موسسه اعتباري ملل طبقه همكف اداره املاك و ساختمان و يا به شعب منتخب موسسه مراجعه و پيشنهاد خود را حداكثر تا تاريخ ...../......./1396 تحويل و رسيد دريافت نمايند.

- جهت ساير اطلاعات و جزئيات بيشتر اسناد مزايده در سايت اينترنتي موسسه به نشاني www.melalbank.ir قابل دسترسي و ملاك عمل مي باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: