May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۵۸۷۴
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
0
پول‌نیوز - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهاباد؛ اختلافات شخصی را علت قتل جوان مهابادی توسط دوستانش عنوان کرد.

سرهنگ رضا ظهیریان درباره آخرین جزئیات پرونده قتل جوان مهابادی، گفت: تحقیقات و بررسی‌های بیشتر برای علت قتل در این پرونده همچنان ادامه دارد.

وی به آخرین گزارش موجود درباره این قتل اشاره کرد و گفت: در این گزارش علت اصلی قتل، اختلافات شخصی بین این چند دوست مطرح شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهاباد تصریح کرد: افراد متهم به قتل در این پرونده به ترتیب ۱۹، ۱۷ و ۱۹ سال دارند و مقتول نیز ۲۱ سال داشته است.

ظهیریان با اشاره به کشف جسد و اعلام مفقودی از سوی خانواده متوفی تصریح کرد: پس از بررسی شواهد و به دست آوردن سرنخ‌های این پرونده موفق به دستگیری قاتلان شدیم.

او با بیان اینکه آلت قتل یک ساطور قصابی بوده است، خاطرنشان کرد: قاتلان پس از ارتکاب به جنایت به سر صحنه بازگشتند تا از فوت مقتول مطمئن شوند و چون مقتول هنوز نیمه‌جان بوده، او را می‌سوزانند.

 تعدادی جوان مهابادی در روز ۳۱ شهریورماه که برای گردش به بیرون شهر رفته بودند، با وارد کردن ضربات ساطور به دوستشان، وی را ناکار کرده و بعد نیمه جان او را به آتش کشیدند. 
منبع: ایلنا
برچسب ها: قتل ، مهاباد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: