May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۶۵۶۳
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
0
اگرچه در این آپدیت تلگرام هم خبری از زبان فارسی نیست اما تلگرام اعلام کرده که به زودی شاهد پشتیبانی رسمی از زبان فارسی در این پیام رسان خواهیم بود. تلگرام در آپدیت اخیر خود امکان رصد لوکیشن افراد به صورت زنده را فراهم کرده.
لوکیشین خود را به صورت زنده به اشتراک بگذارید/ مدیا پلیر تلگرام مجهز شد/ زبان‌های تازه ای اضافه شدندپول نیوز- آپدیت‌های تلگرام یکی پس از دیگری می رسند و هر چند وقت یک بار هم سورپرایز تازه ای برای کاربران این شبکه اجتماعی دارند. «live location» را بتوان سورپرایز اخیر این پیام‌رسان دانست.

نیمه‌های شب گذشته، تلگرام در وبلاگ خود،Telegram Blog، خبر از انتشار نسخه تازه ای با نام 4.4 برای سیستم عامل‌های اندروید و ios داد و مستقیما در پست وبلاگ خود گفت که به زودی زبان فارسی را هم به لیست زبان های خود اضافه می کند.

اولین و جذاب ترین قابلیت، امکان به اشتراک گذاری موقعیت جغرافیایی به طور زنده با دیگر کاربران است. از این به بعد می‌ توانید به جای این که هر چند دقیقه یک بار موقعیت ثابت خودتان را برای کسی که با او قرار دارید بفرستید، با فعال کردن یک گزینه به طرف مقابل اجازه دهید موقعیت شما روی نقشه را به طور زنده ببیند. برای استفاده از این قابلیت کافیست به بخش Location رفته و گزینه ‘Share My Location for…’ را انتخاب کنید. مدت زمان معین شده برای این قابلیت اما در بازه های زمانی 15 دقیقه ای، یک ساعته و 8 ساعته است.

نکته جالب بعدی دو طرفه بودن این قابلیت است. برای این که بدانید دیگران موقعیت زنده شما را روی نقشه می بینند، اپلیکیشن این موضوع را با نمایش یک نوار در بالای صفحه اطلاع رسانی می کند.

زبان‌های تازه و مدیا پلیر مجهز شده
تغییر دیگری که در آپدیت 4.4 شاهد آن هستید، به روز رسانی رابط کاربری مدیا پلیر تلگرام است که حالا زیباتر از همیشه شده و تجربه کاربری در آن نسبت به قبل ارتقاء یافته است. کافی است تلگرام خود را آپدیت کنید تا شما هم از کار کردن با مدیا پلیر جدید تلگرام لذت ببرید.

افزودن تعداد دیگری زبان به محدوده پشتیبانی این پیام رسان، اتفاق جدید  دیگری است که در 4.4 افتاده.

البته تلگرام در کنار اعلام پشتیبانی از زبان های جدید، از راه اندازی یک پلتفرم ترجمه هم در اکوسیستم این اپلیکیشن خبر داده تا کاربران ساکن هر کشور بتوانند با عضویت در آن به ترجمه بخش های مختلف این اپلیکیشن به زبان مادری خود به صورت داوطلبانه کمک کنند.

نشان مخصوص admin ها
 آخرین تغییری که پیش روی کاربران است را در گروه های تلگرام می بینیم. حالا در گروه های بزرگ، تشخیص مدیران به لطف نشان مخصوص admin آسان تر از همیشه انجام می گیرد. همچنین ادمین های سوپرگروه ها از این پس می توانند میزان دسترسی کاربران تازه وارد به تاریخچه پیام های گروه را به طور دستی تعیین نمایند.


برچسب ها: تلگرام ، آپدیت ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: