April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۷۳۱۷
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
0
ایمانی گفت: پروژه‌های متعدد عمرانی با هدف ارتقاء وضعیت عمومی شعب بانک مهر اقتصاد در استان‌های مختلف کشور در حال انجام است که امیدواریم با بهره برداری تدریجی از این پروژه‌ها بیش از پیش در راستای اهداف کلان اقتصادی نظام گام برداریم.
افتتاح ساختمان جدید شعبه مطهری زنجان
پول‌نیوز - ساختمان جدید شعبه مطهری بانک مهراقتصاد استان زنجان با حضور مدیرعامل و معاونین پشتیبانی و مهندسی و اعتبارات بانک، افتتاح شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سید ضیاء ایمانی – مدیرعامل بانک – در آیین گشایش این شعبه، گفت: نوسازی و بهسازی شعب بانک در راستای تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی سپرده گذاران در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: پروژه‌های متعدد عمرانی با هدف ارتقاء وضعیت عمومی شعب بانک مهر اقتصاد در استان‌های مختلف کشور در حال انجام است که امیدواریم با بهره برداری تدریجی از این پروژه‌ها بیش از پیش در راستای اهداف کلان اقتصادی نظام گام برداریم.

ایمانی خاطر نشان کرد: برای ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و سپرده گذاران باید در کنار تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، مشتری‌مداری در رأس فعالیت همکاران قرار گیرد.

مدیرعامل بانک با بیان اینکه با افزایش خدمات می توان خلق ارزش کرد، ابراز داشت: باید همت کنیم با ارائه خدمات مطلوب در افزایش تولید داخلی و رونق چرخه اقتصادی کشور تاثیر گذار باشیم.

وی در ادامه با اشاره به تعیین تکلیف املاک مازاد بانک در سراسر کشور افزود: بخش عمده ای از املاک مازاد با همکاری تیم پشتیبانی و رؤسای ادارات امور شعب به فروش رسیده است و دارایی های بانک درحال متعادل سازی می باشد.

در ادامه، این مراسم عبدالرضا خاتمی - رئیس اداره امور شعب استان - ضمن تقدیر از حضور مدیرعامل و معاونین بانک، با ارائه گزارشی از فرآیند نوسازی شعبه مطهری از همراهی معاون پشتیبانی بانک و زحمات رئیس دایره پشتیبانی استان تقدیر کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: