May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۷۷۵۰
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
0
پول‌نیوز - مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی از سانحه ترکیدن لاستیک هواپیمای شرکت آتا در باند فرودگاه تبریز خبر داد.

محمد صفایی دقایقی پیش در تبریز در خصوص خبر مسدود شدن باند فرودگاه شهید مدنی تبریز توسط یک هواپیما اظهار کرد: ساعت ۱۳:۳۰ امروز هواپیما شرکت آتا از استانبول به باند فرودگاه تبریز رسید که بعد از فرود جهت انتقال به پارکینگ و پیاده کردن مسافران حرکت کرد که دچار ترکیدن دو لاستیک شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچ مشکلی برای مسافران ایجاد نشده و همه مسافران در سلامت کامل از هواپیما پیاده شده‌اند، ادامه داد: به علت اینکه این اتفاق در باند فرودگاه افتاده و باید لاستیک‌ها تعویض شوند چند ساعتی باند فرودگاه مسدود شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان ابراز کرد: علت ترکیدن دو لاستیک به صورت همزمان باعث شد که نتوانیم هواپیما را به محل دیگری انتقال دهیم زیرا باند دچار صدمه می‌شد از این رو در حال تعویض لاستیک‌ها هستیم و تا نیم ساعت دیگر و از ساعت ۱۶:۱۵ تمام پروازها در این باند از سر گرفته خواهد شد.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: