April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۷۸۰۸
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
0
شماره تلفن 1420 پل ارتباطی بیمه شدگانپول‌نیوز - مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته با هدف پاسخگویی سریع به بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان راه اندازی شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بیمه شدگان می توانند با تماس با شماره تلفن ١٤٢٠ مسائل و مشکلات خود را مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند.

بر این اساس، مواردی که نیاز به بررسی تخصصی داشته باشد، پیگیری و نتیجه به مخاطبان پیامک و یا ایمیل می شود.

بخش پورتال مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی WWW.TAMIN.IR فعال است و بیمه شدگان پس از ثبت نام در این بخش و دریافت کد کاربری، می توانند سئوالات خود را در پورتال ثبت و پاسخ را دریافت کنند.

همچنین، مخاطبان سازمان تامین اجتماعی در تمام ساعات شبانه روز از طریق پیام صوتی با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان می توانند در ارتباط باشند .

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: