May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۷۹۹۷
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
۱
آخرین مهلت برای تسویه مانده بدهی اقساط سهام عدالت مشمولان 31 شهریور تعیین شده بود که بنابر نظر شورای عالی اصل 44 قانون اساسی این مهلت یک ماه دیگر تمدید شد و دارندگان سهام عدالت تنها تا پایان امروز فرصت دارند نسبت به تسویه مانده بدهی اقساط سهام عدالت خود اقدام کنند.
امروز؛ آخرین فرصت برای تسویه اقساط سهام عدالتپول‌نیوز- امروز (۳۰ مهرماه) آخرین فرصت برای مشمولان سهام عدالت برای افزایش مبلغ صورت حسابشان است. این مشمولان می‌توانند حداکثر تا یک میلیون تومان حساب خود را افزایش دهند.

شرکت‌های سرمایه پذیر در طرح سهام عدالت به ازای هر یک از مشمولان، مبلغ ۵۳۲ هزار تومان به سازمان خصوصی سازی داده‌اند و از ابتدای امسال سازمان خصوصی سازی اعلام کرد که مشمولان سهام عدالت می توانند این مبلغ را تا سقف یک میلیون تومان افزایش دهند.

سازمان خصوصی سازی مدعی شده که سهام عدالت  در زمان آزاد سازی دو برابر مبلغ ارزش فعلی‌اش قابل معامله است.

گفتنی است؛ سازمان خصوصی‌سازی چندی پیش اعلام کرده بود که سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۳۹۵ را تا پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۶ به حساب مشمولان واریز خواهد شد، اما این موضوع تاکنون عملی نشده و آنطور که مسئولان سازمان خصوصی‌سازی می‌گویند به زودی این سود به حساب مشمولان واریز خواهد شد.

پیش تر آخرین مهلت برای تسویه مانده بدهی اقساط سهام عدالت مشمولان 31 شهریور تعیین شده بود که بنابر نظر شورای عالی اصل 44 قانون اساسی این مهلت یک ماه دیگر تمدید شد و دارندگان سهام عدالت تنها تا پایان امروز فرصت دارند نسبت به تسویه مانده بدهی اقساط سهام عدالت خود، در پایگاه اینترنتی www.samanese.ir اقدام کنند. ‌


برچسب ها: سهام عدالت ، آخرین ، واریز ، سود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
عباس شفیعی
Iran, Islamic Republic of
20:03 - 1396/07/30
در سایت سهام عدالت اشکالی وجود دارد که در هنگام صدور قبض ، بوجود می آید . به هر روشی که خواستم این اشکال را به گوش مسؤولان مربوط برسانم موفق نشدم زیرا هیچ راهی برای ارتباط با خود نگذاشته اند . تلفن ها همه در حالت خودکارند و به هیچ اپراتوری دسترسی ندارید . ایمیل هم اگر بفرستید برگشت می خورد . با وجود این مسؤولان بی خیال خدا می داند که در آینده چه پوستی از مردم کنده خواهد شد .
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: