سر خط خبر ها
کد خبر: ۲۴۸۱۶۴
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
0
میامی شهری دیوانه‌کننده‌ است. جایی که برای سرگرمی و تفریح به زیر آفتاب خواهید رفت. اگرچه میامی یکی از ارزان‌ترین شهرهای ایالات متحده محسوب نمی‌شود، اما مشخصا یکی از سرگرم‌کننده‌ترین آن‌هاست.
پول‌نیوز -میامی شهری در نوار ساحلی اقیانوس اطلس و واقع در جنوب شرقی ایالت فلوریدای آمریکا است. در فلوریدا هر کسی که دنبال تفریح باشد به میامی سفر می‌کند.

گشتی در میامی (+عکس)

میامی شهری دیوانه‌کننده‌ است. جایی که برای سرگرمی و تفریح به زیر آفتاب خواهید رفت. اگرچه میامی یکی از ارزان‌ترین شهرهای ایالات متحده محسوب نمی‌شود، اما مشخصا یکی از سرگرم‌کننده‌ترین آن‌هاست.

گشتی در میامی (+عکس)

اگر به این شهر سفر کردید، در ساحل جنوبی استراحت کنید، غذاهایی فوق‌العاده میل کنید، به تماشای بازی‌های داغِ بسکتبال بروید و نهایتا در مهمانی‌های سرگرم‌کننده‌اش شرکت کنید. ضمنا بندر این شهر نقطه‌ی حرکت برای بسیاری از سفرهای دریایی است.

گشتی در میامی (+عکس)

متوسط قیمت مواد غذایی


اگر در ناحیه‌ی ساحل جنوبی یا هرکدام از رستوران‌های امتداد آن باشید، باید انتظار پرداخت حداقل ۲۰ دلار برای هر وعده‌ غذا را داشته باشید. اما اگر از این ناحیه کمی دور شوید می‌توانید همانطور که در جاهای دیگر آمریکا فست فود به قیمت کمتر از ۷ دلار وجود دارد همین غذا را با نصف قیمت میل کنید.

 اگر تمایل دارید که خودتان آشپزی کنید می‌توانید مواد مورد نیاز یک هفته‌تان را با قیمتی بین ۴۰ تا ۵۰ دلار تهیه کنید که هزینه‌ای به مراتب به صرفه‌تر برای شما در بر دارد. همچنین در هاوانای کوچک می‌توان غذاهای خوشمزه‌ی کوبایی را با قیمتی کمتر از ۱۰ دلار پیدا کرد.

هزینه‌ی حمل و نقل

در ساحل شمالی میامی، کرایه ماشین یا تاکسی ضروری است، اما در ساحل جنوبی شرایط کاملا فرق دارد. در این بخش از شهر به راحتی می توان در خیابان‌هایی مثل Collins ، Ocean Drive و خیابان واشنگتن به راحتی مشغول قدم زدن شد، چرا که خیابان‌ها برای این کار طراحی شده‌اند.

 کرایه‌ها در این شهر برای یک ماجراجویی تک نفره در خط مترو یا اتوبوس ۲/۲۵ دلار آمریکا است. از آنجایی که اکثر مردم در فرودگاه بین‌المللی میامی ماشین اجاره می کنند، کمی مشکل بتوان در ساحل جنوبی ماشین اجاره‌ای پیدا کرد.

وضعیت آب و هوایی

میامی برای آب و هوای خوب و خوشایندش شناخته شده است. اما چیزی که واقعیت دارد این که در طول زمستان و بهار بیشترین توریست روانه‌ی این شهر می‌شوند. طی این فصول روزها هوا گرم و شب‌ها معتدل به همراه رطوبت کافی، که همین موضوع به شما یادآوری می‌کند که در یک منطقه‌ی استوایی قرار دارید. اما در طول تابستان گرمای هوا می‌تواند خفه کننده باشد. همچنین بارش بارن‌های شدید در بعداز ظهر روزهای این فصل کاملا متداول است. پاییز نیز همانند بهار است با این تفاوت که توریست‌های کمتری را به این شهر سرازیر می کند.

بهترین زمان برای رزرو هتل

فصل‌های گران یا به اصطلاح High-Season برای هتل‌های میامی، تعطیلات زمستان و عید پاک  (شروع از اواخر مارس) هستند. اما به طور کلی از ماه نوامبر تا آوریل با قیمت های بالا مواجه خواهیم شد. هتل‌های این شهر کیفیت‌های بسیار متنوعی دارند.

 بنابراین اگر قرار است بیشتر زمان مسافرتتان را در اتاقی به خوابیدن مشغول شوید، بهتر است در یکی از هتل های کوچک که در موقعیتی بسیار عالی قرار دارد اتاقی کرایه کنید. در طول فصول تابستان و حتی پاییز می توانید هتل ها و به طور ویژه هتل های با کیفیت را به ارزان‌ترین قیمت رزرو کنید.

انواع هزینه‌ها در میامی
هزینه‌ی هاستل


قیمت یک شب اتاق اشتراکی در خوابگاه‌های شهر میامی بین ۲۰ تا ۳۹ دلار آمریکا است. برای یک شب اقامت در یک اتاق شخصی با تخت دونفره حدود ۱۴۰ دلار از شما طلب می‌کنند که خیلی گران محسوب می‌شود.



منبع:کجارو
برچسب ها: میامی ، گردشگری ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: