April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۸۲۹۹
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
0
اين شرکت همانند سال های گذشته، اقدامات پیشگیرانه لازم در صورت مواجهه با شرايط بد آب و هوايي در کشور را برای جابه جایی مسافران اتخاذ کرده است.
اقدامات ايمني و پیشگیرانه رجا برای فصل سرماپول‌نیوز - شرکت حمل و نقل ریلی رجا در آستانه ی آغاز فصل سرما بویژه برای زمستان، اقدامات و تمهيدات لازم ایمنی و فنی را يراي پيشگيري از بحران احتمالي در فصل سرما آغاز کرد.

به گزارش گروه حمل و نقل پول‌نیوز، با اعلام این خبر افزود: اين شرکت همانند سال های گذشته، اقدامات پیشگیرانه لازم در صورت مواجهه با شرايط بد آب و هوايي در کشور را برای جابه جایی مسافران  اتخاذ کرده است.

در همین راستا بخش های فنی اين شرکت با توجه به احتمال بروز حوادث طبيعي در فصل سرما، همانند گذشته اقدام هاي موثري را براي آمادگي در برابر تغيير ويژه آب هوا در زمستان مثل يخبندان، مه گرفتگي و بارش برف و باران براساس وضعيت آب هوايي هر منطقه پيش بيني کرده است.

براي جلوگيري و پيشگيري از بروز مشکل و اتفاقات پیش بینی نشده، اقدام هاي گوناگونی شامل: بازدید های دوره یی از قطارها، سرویس و رفع عیوب، تعویض قطعات معیوب، بررسی و بادگیری قطعات برقی و ...، نظافت و مرتب سازی، گازوئیل کاری و روانکاری واگن ها صورت گرفته است.
 هم چنین آموزش و تذکرات لازم به رؤسای قطار، مهمانداران، مأموران فنی و برقی و دیگر عوامل ذی ربط در خصوص نحوه ی عملکردشان در هنگام تشديد عوامل جوي در مناطق مختلف از ديگر تمهيدات و راهکارهای آماده سازی های اين شرکت در زمستان می باشد.

گفتني است، در سال های گذشته با وجود سرما و یخبندان شدید و مختل شدن شبکه حمل و نقل جاده ای و بسته شدن راه هاي کشور، شرکت حمل و نقل ریلی رجا، با اضافه كردن واگن یا افزایش قطارهاي مسيرهاي مختلف، به مسافران گرفتار در برف و کولاک امدادرساني كرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: