May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۴۸۹۱۸
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
0
قطارهای چهار تخته خلیج فارس، طی ماه های آبان و آذر در مسیرهای مختلف و به صورت رفت و برگشت به مسافران و زائران خدمات ارائه می کند.
قطارهای خلیج فارس در خدمت هموطنانپول‌نیوز - قطارهای 4 تخته خلیج فارس شرکت حمل و نقل ریلی رجا با امکانات و خدمات مناسب، مسافران و زائران حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا- علیه السلام -  را در مسیرهای مختلف کشور جا به جا می کند.

به گزارش گروه حمل و نقل پول‌نیوز، با اعلام این مطلب افزود: قطارهای چهار تخته خلیج فارس، طی ماه های آبان و آذر در مسیرهای مختلف و به صورت رفت و برگشت به مسافران و زائران خدمات ارائه می کند.

قیمت بلیت این قطارها در حالت نرمال و در مسیر تبریز-مشهد 800 هزار ریال، قزوین – مشهد 654 هزار ریال، تهران– تبریز490 هزار ریال، تهران- مراغه255 هزار ریال، تهران – مهاباد 463 هزار ریال و تهران– اصفهان 397 هزار ریال می باشد.

گفتنی است با توجه به شناور بودن قیمت بلیت قطارها، مبالغ مورد بالا بسته به ایام و فصول سال ممکن است ،کاهش یا افزایش داشته باشد.

خدمات پذیرایی در قطارهای چهار تخته خلیج فارس از قبیل: پذیرایی در کوپه شامل بدو سیر و عصرانه به صورت رایگان و پذیرایی صبحانه، ناهار و شام به درخواست مسافر، آب آشامیدنی، تنوع غذایی و نوشیدنی، بسته پذیرایی(نوشیدنی- میوه- تنقلات) بسته به مسیر و زمان حرکت قطارها به مسافران گرامی ارائه می شود.

از تجهیزات و امکانات قطار یاد شده می توان دارا بودن سیستم صوتی و تصویری، مجله و روزنامه، سیستم تهویه مطبوع و ... یاد کرد.

هموطنان گرامی برای تهیه و خریداری بلیت قطارهای رجا می توانند به روش های مختلفی از جمله: اینترنتی، اپلیکیشنی، تلفنی از طریق سامانه 1539 و  دفاتر فروش بلیت مجاز سراسر کشور، اقدام کنند.

شرکت رجا به منظور اطلاع رسانی تخفیفات دوره ای و لحظه ای بلیت قطارهای خود، کانال تلگرامی "سفر ارزان" را به نشانی @safararzan1539   راه اندازی کرده است.

هم‌وطنان گرامي براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص سفر با قطارهاي رجا اعم از: نشاني دفاتر فروش بلیت قطار، قيمت بليت، موجودي بليت و ... مي‌توانند به صورت شبانه‌روزي از سراسر کشور با سامانه‌ي ارتباط با مشتريان اين شركت از طریق شماره تلفن‌ 1539 تماس گرفته يا به سايت اينترنتي اين شركت به نشاني: www.raja.ir مراجعه كنند.

        
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: