May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
سیدجلال حسینی: به راحتی بازیکنان را محکوم می‌کنیم/ برای هواداران کاری نکرده‌ایمپول‌نیوز - کاپیتان پرسپولیس می‌گوید برای جبران فاصله با تیم‌های پارس جنوبی، پیکان و پدیده نیاز به برتری مقابل استقلال داشتند.

پرسپولیس توانست با یک گل استقلال را در داربی ۸۵ تهران شکست دهد. سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند. یک بازی سخت بود و بازیکنان هر دو تیم به زحمت افتادند. در این بازی نیاز به برد داشتیم و خدا را شکر برد را کسب کردیم. شرایط در جدول حساس است و سه تیم قدرتمند مانند پارس جنوبی جم، پیکان و پدیده شرایط خوبی دارند و باید خوب بازی کنیم و به گل برسیم تا از کورس عقب نمانیم.

او درباره عملکرد بیژن حیدری در این بازی و نارضایتی هوادران استقلال از داور بازی گفت: طرفداران ما هم از داوری ناراحت بودند. اگر بازی را یک بار دیگر نگاه کنند، متوجه قضاوت داور می‌شوند. 

جلال حسینی درباره جو نامناسب روی سکوهای ورزشگاه و پرتاب نارنجک و اشیاء سخت به سمت هوادران و عکاسان گفت: ما کاری برای هوادران نمی‌کنیم اما در عوض فقط از آن‌ها انتظار داریم. بدترین استادیوم، بدترین امکانات رفاهی و ... را به آن ها دادیم. کاری برای رفاه حال آنها نکردیم که انتظار داریم تا دقیقه آخر از تیمشان حمایت کنند.

کاپیتان پرسپولیس درباره بازی محتاطانه این تیم بعد از زدن گل نخست گفت: مقابل تیم بزرگی بازی کردیم. استقلال تیمی نیست که مرتب به آن گل زد. آن‌ها دروازه ما را تحت فشار قرار دادند ولی توانستیم بازی را بریم.

او درباره آینده استقلال در لیگ برتر و عملکرد این تیم مقابل پرسپولیس اظهار کرد: استقلال تیم بزرگ و با شخصیتی است و بازیکنان خوبی دارد. استقلال از بهترین تیم‌های لیگ برتر این فصل خواهد شد.

حسینی درباره دیدار با مهدی رحمتی بعد از پایان بازی خاطرنشان کرد: آخر بازی سید مهدی رحمتی را ندیدم اما در ابتدای بازی با او صحبت کردم.

کاپیتان سرخپوشان پایتخت درباره بخشش بازیکنان استقلال و پرسپولیس در آخرین لحظات از سوی کمیته اخلاق گفت: درباره کمیته اخلاق صحبت نمی‌کنم. ما برای تماشاگر و بازیکن کاری نکردیم. بازیکنان از چند تیم مختلف طلب دارند ولی کسی کاری نمی‌کند. در عوض به راحتی بازیکنان را محکوم می‌کنیم. برای بازیکنان کاری نمی‌کنیم ولی به راحتی محکومشان می کنیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: