May 2024 09 / پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
برگزاری دوره آموزشی جهت کارکنان شرکتی بانک قوامینپول‌نیوز - دوره آموزشی "خدمات و پذیرایی در ادارات و شرکت ها" توسط شرکت افق توسعه قرن، جهت کارکنان بانک، 4 آبان ماه به مدت یک روز از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر در مجموعه فرهنگی ورزشی پاس قوامین برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، حمیدرضا شاکری معاون سرمایه انسانی بانک با اعلام این خبر گفت:

 این دوره آموزشی با هدف تلاش مؤثر در جهت آموزش تئوری و عملی فرآیند پذیرایی و حفظ کیفیت و ارزش آن در طول مدت فعالیت کاری کارکنان شرکت افق توسعه قرن شاغل در بانک قوامین با حضور 70 نفر از کارکنان شرکت افق توسعه که در اداره مرکزی مشغول به کار هستند بر پا گردیده است.

وی گفت : مباحث تخصصی ارائه شده در این دوره آموزشی اصول آداب و معاشرت، نظافت محیطی، اصول بهداشت فردی و محیطی، آداب پذیرایی بود که به تشریح مواردی از جمله تعریف بهداشت، رعایت اصول بهداشت فردی و محیط کار، روش صحیح نگهداری مواد، امکانات منطبق با خدمات و پذیرایی، ویژگی های کارکنان پذیرایی از نظر توانمندی و خصوصیات اخلاقی، نحوه پذیرایی در دفاتر و سالن های اجتماعات، توجه به قوانین و ارزش های سازمانی، اجتناب از ایجاد فضای گفتگو خارج از مقوله سازمانی بوده است.

بر پایه این گزارش، در دوره آموزشی "خدمات و پذیرایی در ادارات و شرکت ها" کلیه کارکنان شرکتی ادارات مرکزی تهران حضور داشتند و مقرر گردیده که در هفته های آینده این دوره برای مدیریت های غرب و شرق تهران و سایر استانها برگزار شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: