May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - هفدهمين دوره از مسابقات معتبر و بين‌المللي برنامه‌نويسي دانشجويي ACM-ICPC دانشگاه اميرکبير  تاريخ 12 آبان‌ماه 96 با حمايت شرکت آسان پرداخت پرشين در محل اين دانشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ارتباطات پول‌نیوز، اين مسابقه که زير نظر انجمن ماشين‌هاي محاسباتي-ACM (معتبرترين انجمن جهان در رشته‌هاي علوم و مهندسي کامپيوتر) برگزار مي‌شود شامل سلسله‌ مسابقه‌هايي ‌است که به‌صورت مرحله‌اي و به‌منظور کسب سهميه براي حضور در مرحله‌ جهاني اين مسابقه، صورت مي‌گيرد.

آسان پرداخت حامي مسابقات ACM در دانشگاه اميرکبير

گفتني است اين مسابقه بين تيم‌هاي دانشگاهي و دانشجويان رشته‌هاي علوم کامپيوتر، مهندسي کامپيوتر، مهندسي برق و رياضي ايران و تعدادي از دانشگاه‌هاي برتر اروپا (دانشگاه KTH Royal Institute of Technology سوئد و دانشگاه university of munich آلمان) و به شکل همزمان و مولتي‌سايت (از سه سايت تهران، مونيخ آلمان و استکهلم سوئد) برگزار مي‌شود.

در سال گذشته ميلادي نيز 40266 دانشجو از 2736 دانشگاه و 102 کشور جهان در اين مسابقه شرکت کرده‌اند.

حامي رسمي اين مسابقات از سال 1997، شرکت IBM است و در ايران نيز شرکت آسان پرداخت پرشين حامي انحصاري هفدمين دوره مسابقات بين‌المللي برنامه‌نويسي در دانشگاه اميرکبير است.

علاقه‌مندان مي‌توانند براي ثبت‌نام و کسب اطلاعات بيشتر به آدرس‏ ‏icpc.aut.ac.ir مراجعه کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: