بالاخره مدیران توییتر سنت دیرینه را شکستند
کد خبر: ۲۵۰۱۸۳
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
0
توییتر که سال‌های سال روی استفاده کاربران از 140 کاراکتر پافشاری می‌کرد، از چند ماه قبل شروع به افزایش تعداد کاراکتر برخی کاربران کرد. در حالی که برخی منابع خبری ادعا می‌کنند توییتر این امکان را امروز، در اختیار همه کاربرانش قرار داده، بررسی‌های خبرنگار پول نیوز نشان می‌دهد که هنوز همه کاربران به امکان توییت 280 کاراکتری مجهز نشده‌اند.
پول‌نیوز- امروز بیش از 90 درصد کاربران توییتر، 280 تایی شدند. توییتر که سال‌های سال روی استفاده کاربران از 140 کاراکتر پافشاری می‌کرد، از چند ماه قبل شروع به افزایش تعداد کاراکتر برخی کاربران کرد. در حالی که برخی منابع خبری ادعا می‌کنند توییتر این امکان را امروز، در اختیار همه کاربرانش قرار داده، بررسی‌های خبرنگار پول نیوز نشان می‌دهد که هنوز همه کاربران به امکان توییت 280 کاراکتری مجهز نشده‌اند.
توییتر در این باره گفته است: ۱۴۰ کاراکتر موجود ظرفیت مورد نیاز کاربران را برای اشتراک‌گذاری اطلاعات نداشت. نتیجه تحقیقات محققان این شبکه اجتماعی نشان می‌دهد که تقریبا اغلب زبان‌های موجود در زمان استفاده از توییتر با مشکل محدودیت کاراکتر روبه‌رو می‌شوند.
توییتر محدودیت ۱۴۰ کاراکتری را یکی از اصلی‌ترین عوامل نا امیدی کابران دانسته و گفته است تنها ۰.۴ درصد از توییت‌های ژاپنی به محدودیت ۱۴۰ کاراکتری رسیده‌اند؛ اما در مورد زبان انگلیسی، بیش از ۹ درصد از توییت‌ها با ۱۴۰ کاراکتر منتشر شده‌اند.



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: