May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۵۰۷۳۷
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
0
مجید جودی گفت: طبق آخرین آمارها 31 هزار واحد مسکونی دچار خسارت شده که 15 هزار واحد باید نوسازی و 15 هزار واحد نیز نیاز به مرمت و تعمیر دارند.
31 هزار واحد در مناطق زلزله زده خسارت دیدندپول‌نیوز - جودی گفت: طبق آخرین آمار‌ها تا به این لحظه ۳۱ هزار واحد مسکونی در شهر‌ها و روستا‌های مناطق زلزله زده دچار خسارت شده اند.

مجید جودی مدیر کل ارزیابی و بازسازی بنیاد مسکن، در خصوص  آخرین آمار کلی از میزان خسارات وارد شده در مناطق زلزله زده، اظهار کرد: طبق آخرین آمارها 31 هزار واحد مسکونی دچار خسارت شده که 15 هزار واحد باید نوسازی و 15 هزار واحد نیز نیاز به مرمت و تعمیر دارند.

وی در ادامه افزود: عملیات کارشناسی واحد به واحد نیز از فردا آغاز و تا یک هفته آینده نتیجه آن اعلام می شود.

مدیرکل ارزیابی و بازسازی بنیاد مسکن با بیان اینکه 31 هزار واحد مربوط به 9 شهرستان زلزله زده است، گفت: 11 هزار واحد احداثی مربوط به روستاها، 4هزار و 500 واحد مسکونی خسارت دیده مربوط به شهر و 15 هزار واحد نیز در شهرها و روستاها نیازمند به مرمت هستند.

جودی در خاتمه در خصوص تسهیلات اختصاص یافته به این واحدها  گفت: در جلسه بعداز ظهر که با حضور رییس جمهور برگزار می شود، میزان تسهیلات برای واحدهای آسیب دیده مشخص می شود.
برچسب ها: بنیاد مسکن ، زلزله
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: